Problem z uruchomieniem expresa

ArtCAM, ArtCAM Express, ArtCAM Insignia, ArtCAM Pro

Autor tematu
pit
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 311
Rejestracja: 23 cze 2006, 08:02
Lokalizacja: wawa

Problem z uruchomieniem expresa

#1

Post napisał: pit » 18 paź 2013, 20:11

Mam problem z uruchomieniem programu. Po zinstalowaniu programu i skopiowaniu licencji wg instrukcji. klikam na ikonę startową i pojawia się okno z informacją " nie masz licencji do uruchomienia tego programu na tym komputerze" klikam "ok" pojawia się drugie okno z informacją "chcesz zainstalować nowy plik licencji (paf)?" oraz dwa przyciski "tak" i "nie".

Co jest nie tak? ktoś to rozumie, dzwoniłem do dystrybutora w Wesołej, prosili o wysłanie maila z opisem problemu ale minęło półtora doby i zero odzewu z ich strony.



Tagi:


lajosz
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1614
Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
Lokalizacja: Ziębice

#2

Post napisał: lajosz » 18 paź 2013, 22:15

@pit

Być może wcześniej miałeś zainstalowane demo Artcama albo tzw. wersję "legalną inaczej".
Jeśli tak, to odinstaluj wszystko co w nazwie ma Artcam, a następnie:

Znajdź wszelkie pliki i foldery (zaznacz żeby system szukał również w ukrytych i systemowych) gdzie pojawia się nazwa Artcam i/lub Delcam
Wyczyść rejestr z wszelkich wpisów gdzie pojawia się nazwa Artcam i/lub Delcam
Zrestartuj kompa.
Zainstaluj Expresa zgodnie z instrukcją i sprawdź czy wszystko OK.


Autor tematu
pit
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 311
Rejestracja: 23 cze 2006, 08:02
Lokalizacja: wawa

#3

Post napisał: pit » 19 paź 2013, 12:38

Zrobię jak mówisz wszystko od początku, wersji innej oprogramowania na tym komputerze nigdy nie miałem.

Zrobiłem nie pomogło.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „ArtCAM”