Witam kolegów, chciałbym zorientować się w temacie jw. Mam zamiar "dorabiać" sobie poprzez przetaczanie tarcz hamulcowych. Znalazłem dwie przetaczarki:
http://allegro.pl/tokarko-wytaczarka-hu ... 66400.html
http://allegro.pl/przetaczarka-tarcz-i- ... 92973.html
Wiem, to spory wydatek, żeby sobie od tak kupić i po godzinach dorabiać. Mam Mały warsztat, gdzie jest siła i chciałbym coś w nim działać. Pytanie kieruję do kogoś kto przetacza tarcze - czy często ludzie przychodzą z tarczami do poprawy??? Ile u Was taka usługa kosztuję??
Może powinienem o tym na początku... nie jestem zupełnym laikiem w temacie obróbki skrawaniem. Długo pracowałem na automatach tokarskich krzywkowych i cnc. Sam przetaczałem tarcze na zwykłej tokarce, ale to była fuszerka i raz na rok.
Bardzo będę wdzięczny na jakiekolwiek sugestie, pomysły...pozdrawiam
tarcze hamulcowe przetaczanie
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 1
-
- Lider FORUM (min. 2000)
nie dorobisz na usługowym przetaczaniu tarcz, znasz ceny nawet markowych nowych tarcz w tej chwili?
Zarobić można tylko na autobusach i cięższym sprzęcie ale oni własne warsztaty mają i raczej z usług nie korzystają, wyjątki się znajdą ale maszyna tego typu nigdy na siebie nie zarobi lub też po bardzo, bardzo długim czasie.
Za blisko 20k to chyba lepiej tokarkę kupić i usługowo robić lub też jakiś ploterek.
Tym bardziej że w temacie całkiem zielony nie jesteś.
Zarobić można tylko na autobusach i cięższym sprzęcie ale oni własne warsztaty mają i raczej z usług nie korzystają, wyjątki się znajdą ale maszyna tego typu nigdy na siebie nie zarobi lub też po bardzo, bardzo długim czasie.
Za blisko 20k to chyba lepiej tokarkę kupić i usługowo robić lub też jakiś ploterek.
Tym bardziej że w temacie całkiem zielony nie jesteś.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)