tarcze hamulcowe przetaczanie

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
Pawarotti2
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1

tarcze hamulcowe przetaczanie

Post napisał: Pawarotti2 » 05 sty 2013, 17:55

Witam kolegów, chciałbym zorientować się w temacie jw. Mam zamiar "dorabiać" sobie poprzez przetaczanie tarcz hamulcowych. Znalazłem dwie przetaczarki:
http://allegro.pl/tokarko-wytaczarka-hu ... 66400.html
http://allegro.pl/przetaczarka-tarcz-i- ... 92973.html

Wiem, to spory wydatek, żeby sobie od tak kupić i po godzinach dorabiać. Mam Mały warsztat, gdzie jest siła i chciałbym coś w nim działać. Pytanie kieruję do kogoś kto przetacza tarcze - czy często ludzie przychodzą z tarczami do poprawy??? Ile u Was taka usługa kosztuję??

Może powinienem o tym na początku... nie jestem zupełnym laikiem w temacie obróbki skrawaniem. Długo pracowałem na automatach tokarskich krzywkowych i cnc. Sam przetaczałem tarcze na zwykłej tokarce, ale to była fuszerka i raz na rok.

Bardzo będę wdzięczny na jakiekolwiek sugestie, pomysły...pozdrawiam

Tagi:

dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)

Post napisał: dance1 » 05 sty 2013, 19:12

nie dorobisz na usługowym przetaczaniu tarcz, znasz ceny nawet markowych nowych tarcz w tej chwili?
Zarobić można tylko na autobusach i cięższym sprzęcie ale oni własne warsztaty mają i raczej z usług nie korzystają, wyjątki się znajdą ale maszyna tego typu nigdy na siebie nie zarobi lub też po bardzo, bardzo długim czasie.
Za blisko 20k to chyba lepiej tokarkę kupić i usługowo robić lub też jakiś ploterek.
Tym bardziej że w temacie całkiem zielony nie jesteś.

Adrian M.
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)

Post napisał: Adrian M. » 05 sty 2013, 19:47