Co wybrać CNC czy coś innego?
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Co wybrać CNC czy coś innego?
Witam
Chciałem podpytać ludzi którzy mają doświadczenie, interesują się pewien czas już CNC.
Jestem programistą JEE, PHP i chciałem dla siebie rozszerzyć swoją wiedzę o programowanie maszyn do obróbki. Szukając napotkałem CNC.
Czy możecie mi powiedzieć czy to jest faktycznie popularne?
Czy może to już jest u schyłku swojej popularności, wykorzystania, a może dopiero dobrze wchodzi i jest rozwojowe?
Jakie są alternatywy dla CNC?
Czym lepiej jest się w tej chwili zainteresować jeśli chodzi o automatyzację procesów wytwarzania?
Chciałem wejść w coś ciekawego i nie przeczę że dającego szansę na zarobienie na tym, jednak jestem jeszcze cienki w temacie.
Czy może mi ktoś coś podpowiedzieć w tym temacie, lub wskazać gdzie mogę szukać, gdzie warto zajrzeć, co przeczytać?
Chciałem podpytać ludzi którzy mają doświadczenie, interesują się pewien czas już CNC.
Jestem programistą JEE, PHP i chciałem dla siebie rozszerzyć swoją wiedzę o programowanie maszyn do obróbki. Szukając napotkałem CNC.
Czy możecie mi powiedzieć czy to jest faktycznie popularne?
Czy może to już jest u schyłku swojej popularności, wykorzystania, a może dopiero dobrze wchodzi i jest rozwojowe?
Jakie są alternatywy dla CNC?
Czym lepiej jest się w tej chwili zainteresować jeśli chodzi o automatyzację procesów wytwarzania?
Chciałem wejść w coś ciekawego i nie przeczę że dającego szansę na zarobienie na tym, jednak jestem jeszcze cienki w temacie.
Czy może mi ktoś coś podpowiedzieć w tym temacie, lub wskazać gdzie mogę szukać, gdzie warto zajrzeć, co przeczytać?
Tagi:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
Witam,
wszystko zalezy tylko i wyłącznie od Ciebie czy chcesz sie zajmować maszynami CNC. Miałeś coś wspólnego wczesniej z obróbką ?? Programowanie CNC ma tyle wspólnego z PHP co Białoruś z demokracją
Wiec czekać cię bedzie duuuzo pracy.