Górny tłok prasy-guma, który dociska proszek się uszkodził i nie wiem co to za materiał,szukam informacji.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
Górny tłok prasy-guma, który dociska proszek się uszkodził i nie wiem co to za materiał,szukam informacji.
Powiem wprost:
Szukam informacji z jakiego materiału jest wykonana guma i gdzie można taką gumę odlać lub kupić do obróbki, ponieważ.
W pracy w prasie guma się uszkodziła, a nie znam się na materiałach, z jakiego materiału jest wykonana ta guma, żeby kupić taką samą gumę.
Zasadę działa prasy w pracy.
Do dolnych tłoków wsypuje się surowiec -proszek na przykład wosk, parafina sypki kształt, jak mąka lub cukier i góry tłok maszyny dociska w dolnym tłoku surowiec- proszek, parafina kształt na przykład wosk sypki jak mąka lub cukier. Dolne tłoki są podgrzewane grzałkami silikonowymi 230V 377W, żeby z proszku powstał kształt.
Mam nadzieje, że normalnie to opisałem.
W załączniku:
Szukam ogólnej informacji co to za guma w kolorze, żółtym, która jest umocowana na górnym tłoku prasy, która dociska proszek w dolnym tłoku.
Gdzie taką gumę, mogę zrobić do obróbki lub, czy można odlać taką gumę, ale jak znaleźć w sklepach taki sam materiał i jak rozpoznać co to za materiał, co to za żółta guma i gdzie można taką samą gumę nie musi być w kolorze żółtym kupić.
Proszę o pomoc i poradę
Dziękuje za pomoc
Rafał G.
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Re: Górny tłok prasy-guma, który dociska proszek się uszkodził i nie wiem co to za materiał,szukam informacji.
Moim zdaniem wygląda to na poliuretan - wałki często dostępne są właśnie w takim żółtym kolorze. Link pierwszy z brzegu
https://techniczny24.com/prety/poliuret ... ZsQAvD_BwE
https://techniczny24.com/prety/poliuret ... ZsQAvD_BwE
-
- Lider FORUM (min. 2000)
Re: Górny tłok prasy-guma, który dociska proszek się uszkodził i nie wiem co to za materiał,szukam informacji.
99% PU wszędzie gdzie dorabiają uszczelnienia Ci to dorobią.
Można?
Morzna!!!