Maszyna do cięcia stali
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 5
Maszyna do cięcia stali
Czesc,
Mam nadzieje, ze zamieszczam temat w dobrym dziale. Jestem totalnie zielony w temacie maszyn.
Poszukuje urządzenia w rozsądnym budżecie (powiedzmy do 30tys, może być używane) do cięcia na wymiar prętów, rur, kątowników, profili ze stali czarnej, aluminium, nierdzewki oraz metali kolorowych (mosiądz).
Kupuję te wyroby w długościach handlowych (czyli 6 i 12 mb), potrzebuje ciąć je na wymiar np. na 1mb.
Czy możecie doradzić jak to najlepiej rozwiązać i co kupić?
Pozdrawiam.
Mam nadzieje, ze zamieszczam temat w dobrym dziale. Jestem totalnie zielony w temacie maszyn.
Poszukuje urządzenia w rozsądnym budżecie (powiedzmy do 30tys, może być używane) do cięcia na wymiar prętów, rur, kątowników, profili ze stali czarnej, aluminium, nierdzewki oraz metali kolorowych (mosiądz).
Kupuję te wyroby w długościach handlowych (czyli 6 i 12 mb), potrzebuje ciąć je na wymiar np. na 1mb.
Czy możecie doradzić jak to najlepiej rozwiązać i co kupić?
Pozdrawiam.
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
Re: Maszyna do cięcia stali
Oprócz przecinarek ( piły taśmowe ) jest jeszcze możliwość cięcia nożycami hydraulicznymi. Zaleta jest predkość operacji ( nawet kilkukrotnie szybciej niz tasmą ), wadą gorsza jakość krawędzi ciętej. Można jeszcze pomyśleć o cięciu plazmą/laserem - ma swoje zalety ale wadą jest duży koszt początkowej jnwestycji.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Kontakt:
To na razie technologia cięcia. A teraz sposób podawania.
Wystarczy ręczne, do ogranicznika? Czy ma być automatyczne?
Po jednym elemencie, czy kilka na raz?
Wystarczy ręczne, do ogranicznika? Czy ma być automatyczne?
Po jednym elemencie, czy kilka na raz?
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Popatrz na piły CORMAK z Siedlec. Chińszczyzna... Ale mamy 3 szt na warsztacie i o dziwo sprawują się dobrze już kilka lat... A cenowo to dużo taniej od tej z linku.
-
- Lider FORUM (min. 2000)