Kupiłem Zucha

Dyskusje na temat popularnych małych tokarek hobbystycznych.

Autor tematu
zuch1984
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 52
Posty: 60
Rejestracja: 29 lip 2019, 15:47

Kupiłem Zucha

#1

Post napisał: zuch1984 » 29 lip 2019, 18:15

Cześć wszystkim, nie moglem znaleźć powitalni więc witam się tu.
Jestem kompletnym amatorem w tej dziedzinie ale zawsze chciałem mieć tokarkę to mam. Oczywiście jak zwykle muszę kupić coś z mankamentem i w tym przypadku też tak było ale mam nadzieje że mi pomożecie i sobie poradzimy z moimi problemami które będę z tą tokarką miał. Na samym początku jeszcze w czasie zakupu wiedziałem o wadzie jaką ta tokarka ma ale tak bardzo chciałem zawsze mieć taki sprzęt że kupiłem, a i funduszy nie ma za bardzo więc brałem co dawali bez zastanowienia. Pierwszy mankament to uszkodzona szczęka nr 2 (jeszcze się nie znam czy lewa czy prawa) i teraz się zastanawiam co by do tego kupić i czytam forum, poza tym budżet u mnie masakrycznie mały a jak patrze na uchwyty to chodzą po połowie tego co ja dałem za moją tokarkę. dałem poniżej tysiąca. Mam uchwyt PUTm-80 i do tego urwany gwint na uchwycie (foto) i teraz co by tu zrobić czy szukać szczęk do tego czy raczej kupić cały uchwyt. Poradźcie coś, co by tu kupić tylko musicie mówić jak krowie na rowie bom lajk. Nie jestem profesjonalistą więc nie zależy mi na cudach, coś z używki, już przeglądam ogłoszenia jutro może będę gdzieś dzwonił. Aha i jeszcze porobię fotki to byście rozkminili co to za sprzęt mam (brak tabliczki znamionowej) ale to jutro, na razie dzięki i może do kolejnych.

Obrazek



Tagi:


rynio_di
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 6
Posty: 1493
Rejestracja: 03 gru 2005, 23:44
Lokalizacja: lublin

Re: Kupiłem Zucha

#2

Post napisał: rynio_di » 29 lip 2019, 18:57