tokarka jaka do dużej powierzchni

Dyskusje dotyczące toczenia, remontów, modernizacji, narzędzi. Tokarki konwencjonalne.

Autor tematu
zibi1337
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 5
Rejestracja: 04 lip 2022, 20:30

tokarka jaka do dużej powierzchni

#1

Post napisał: zibi1337 » 08 lip 2022, 12:18

Siema, jestem totalnym laikiem a chce kupić tokarkę pod konkretną rzecz powiedz mi na jakie parametry mam patrzeć potrzebuje tokarki do toczenia krążków na sztangę. Największy krążek ma 500mm średnicy i 30mm grubości o wadze 27kg. Potrzebuję go przetoczyć z każdej strony czyli po brzegach, krawędziach i całej powierzchni koła (z jednej strony strony jest napis, z drugiej jest płaska powierzchnia i po niej będzie toczone)
Potrzebuję takiej tokarki która mi to złapie.




Arias2
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 566
Rejestracja: 29 lip 2007, 10:49
Lokalizacja: wieluń-eslov

Re: tokarka jaka do dużej powierzchni

#2

Post napisał: Arias2 » 08 lip 2022, 13:18

Jak jesteś laikiem to się za to nie bierz tylko zleć to komuś kto to ogarnie.
Czytając to co napisałeś widać że nie masz zielonego pojęcia jak się za to zabrać, a zabić się możesz bardzo szybko.


Autor tematu
zibi1337
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 5
Rejestracja: 04 lip 2022, 20:30

Re: tokarka jaka do dużej powierzchni

#3

Post napisał: zibi1337 » 08 lip 2022, 13:28

Arias2 pisze:
08 lip 2022, 13:18
Jak jesteś laikiem to się za to nie bierz tylko zleć to komuś kto to ogarnie.
Czytając to co napisałeś widać że nie masz zielonego pojęcia jak się za to zabrać, a zabić się możesz bardzo szybko.
zajmij się sobą, nie odpowiadasz na pytanie to idź ponarzekaj starej w domu. A jak nie rozumiesz pytania wróć do szkoły


jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5345
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02