Tab and slot na gieciu


Autor tematu
Bartek16d
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 15
Rejestracja: 07 maja 2011, 13:45
Lokalizacja: Manchester

Tab and slot na gieciu

#1

Post napisał: Bartek16d » 24 mar 2020, 14:20

Wiatm wszystkich.
Mam pytanie czy jest opcja tab and slot w slodiworks 2020 dostepna na gieciu tj. na fotografii, do tego uzyto innego oprogramowania.
Obrazek



Awatar użytkownika

bildder
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1092
Rejestracja: 03 sie 2007, 08:32
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: Tab and slot na gieciu

#2

Post napisał: bildder » 24 mar 2020, 22:31

Niby program robi, ale nie uwzględnia tzw. cięcia prostopadłego. Czyli robi bardziej na zasadzie odciśnięcia.

A to co na zdjęciu i tak wygląda inaczej, Bo tu jest wycięte prostopadle do grubości (na zgięciu). Więc ostatecznie nie wiem czy nie robiłbym tego inną metodą.
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------


Autor tematu
Bartek16d
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 15
Rejestracja: 07 maja 2011, 13:45
Lokalizacja: Manchester

Re: Tab and slot na gieciu

#3

Post napisał: Bartek16d » 28 mar 2020, 14:38

Dzięki Paweł za odpowiedź. Czyli w jaki sposób byś sugerował?

Awatar użytkownika

bildder
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1092
Rejestracja: 03 sie 2007, 08:32
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: Tab and slot na gieciu

#4

Post napisał: bildder » 28 mar 2020, 20:06

Ponieważ ta operacja składa się de facto z dwóch pozycji w drzewie, to tab możesz zostawić a slot trzeba wyciąć ręcznie. Czyli prostokąt z offsetem i wyciągnięcie wycięcia z zaznaczoną opcją cięcia prostopadłego, później szyk.

Musiałbym widzieć konkretny model to mogę poszukać rozwiązania.
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Solidworks”