Szlifowanie na gładko

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

einstein
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 546
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#31

Post napisał: einstein » 02 lis 2017, 18:49

Robiłem flycuta na szybkiego z noża tokarskiego.
Mam dużą frezarkę ze stożkiem iso50.
Wykręciłem z wrzeciona kamienie i zamiast nich wsadziłem lewy nóż tokarski (wytaczak) z wywierconymi otworami pod śruby. Powierzchnia była całkiem dobra.



Tagi:


Autor tematu
strikexp
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 10
Posty: 898
Rejestracja: 31 mar 2017, 18:47
Lokalizacja: Warszawa

#32

Post napisał: strikexp » 02 lis 2017, 23:14

Mój flycutter zacząłem robić z pół roku temu ale frezarki zabrakło a teraz czasu :wink: Więc pewnie kupię głowicę na płytki. Ale co fakt to fakt, możliwe że ta krzywa powierzchnia po frezie 10mm wychodzi z powodu złego skalibrowania ZX7016.

No nic założę duży frez to się okaże, ale i tak skrobać/slifować będę musiał. Mam już przynajmniej informację jak to robić.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”