solid edge st2.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
solid edge st2.
Jestem na drugim roku Mechaniki i budowy masszyn. teraz robimy projekty w solid edge st2.
musze zaprojekotwac prase warsztatowa dwuslupowa.Szukam osoby ktora mogłaby(oczywiscie za oplata) zrobic taki projekt.
osoby ktore sa zainteresowsane prosze o kontakt przez GG.
pozdr
musze zaprojekotwac prase warsztatowa dwuslupowa.Szukam osoby ktora mogłaby(oczywiscie za oplata) zrobic taki projekt.
osoby ktore sa zainteresowsane prosze o kontakt przez GG.
pozdr
Tagi:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
W przyszłej pracy też będziesz kupowała projekty? To ci pensji na to nie wystarczy.
Dziewczyny na Politechniki! no to mamy efekty
dawniej płeć piękna nie trafiała na mechaniczny przez przypadek 
Dziewczyny na Politechniki! no to mamy efekty

Benjamin Franklin pisze:Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki.
Terry Pratchett pisze:Jest śmierć i podatki, ale podatki są gorsze, bo śmierć przynajmniej nie trafia się człowiekowi co roku.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
A mało jest płci brzydkiej na polibudach co nie wiedzą co studiują?Dagome pisze:dawniej płeć piękna nie trafiała na mechaniczny przez przypadek
Ale fakt, bezczelność koleżanki razi aż za bardzo...
Gdyby to jeszcze była prośba o pomoc przy tej pracy, albo korepetycje, ale gotowiec...
Pozdrawiam,
GSM
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
to nie moja wina ze jednak nie mojej specjalności..musiałam przygarnac CNC..o jakiej pracy tu mowa..ja sie nie wybieram do pracy zwiazanej z cnc..wyprzedze od razu pytanie, dlaczego akurat ten kierunek.? mialy byc odnawialne zrodla enrgii ale jednak nie ma.
trzeba sobie jakos radzic..ale juz nie aktualnie, znalazla sie osoba ktora pomoże
trzeba sobie jakos radzic..ale juz nie aktualnie, znalazla sie osoba ktora pomoże

-
- Lider FORUM (min. 2000)
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)