Znaleziono 4 wyniki

autor: Steryd
08 lis 2020, 18:26
Forum: Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc
Temat: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1558

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

Są i czwórki z taką długością roboczą ( jakiś czas temu udało mi się tu na forum Kyocery z długością 32 roboczą) są i takie long necki. Czy boki wyjdą ładne na raz to może być loteria. Jak masz możliwość to spróbuj trójką i trochoidalnie (volumill, czy inny i-machining) to na prawdę robi robotę w takich rzeczach.
autor: Steryd
14 kwie 2019, 21:17
Forum: Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc
Temat: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1558

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

Duże obroty, mały posuw na ząb I będzie ryć ile fabryka dała.
autor: Steryd
14 kwie 2019, 13:09
Forum: Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc
Temat: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1558

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

tylko w tych narzędziach max robocze to 60, trzeba by było trochę szlifować... no i przy tym materiale i głębokości lepiej by się sprawdziły płytki typu A czy tam X niż trójkątne, żeby ryć z 10mm na raz.
autor: Steryd
13 kwie 2019, 22:25
Forum: Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc
Temat: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1558

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

Ja bym to pojechał max 18stka. Czy monolit, czy z plytkali, to raczej zależy od tego jak wygląda promień przy dnie. Jak znajdziesz płytki z takim promieniem, to możesz wziąć I plytkowy. Ważne przy takich głębokościach chłodzenie przez srodek bo co kolwiek nie zrobisz będziesz się przebijal przez nagromadzone wióry, a chłodziwo je zawsze trochę odrzuci od frezu.

Wróć do „Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6”