Znaleziono 6632 wyniki

autor: bartuss1
22 paź 2019, 19:50
Forum: CNC podstawy
Temat: Ploter frezujący CNC
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 1338

Re: Ploter frezujący CNC

Ja to mocuje na wkrety do plyty wiorowej i obrabiam doslownie wszystko i plyty meblowe na jakies dziwaczne kształty i dibondy, plastiki, plekse itd, płyte sie od czasu do czasu planuje, a potem wymienia na nową. Ogolnie to jest najprostsze rozwiązanie. przykrecam zderzak z listewki i mam bazęm reszt...
autor: bartuss1
22 paź 2019, 18:29
Forum: CNC podstawy
Temat: Ploter frezujący CNC
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 1338

Re: Ploter frezujący CNC

tez robię maszynki na zamówienie, aktualnie jakis ploter 1250x2500, z podsysem za 4 dychy? niemożliwe, to musi byc chinczyk. pompa kosztuje koło 20 tys, komu by się chcialo robić ploter za 2 dychy? drzwi sobie niedawno obrabialem, z mocowaniem na zwyklej chamskiej plycie wiorowej. po ch ten podsys s...
autor: bartuss1
13 paź 2019, 07:24
Forum: NASZE AMATORSKIE MASZYNY CNC
Temat: Mój pierwszy Ploter CNC
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 5812

Re: Mój pierwszy Ploter CNC

cos przeoczyłem hehe, ale widze że już po ptokach w sensie przeróbek.
autor: bartuss1
03 paź 2019, 19:14
Forum: Amatorska Tokarka CNC
Temat: OUS1 CNC (katowicki)
Odpowiedzi: 148
Odsłony: 36995

Re: OUS1 CNC (katowicki)

trapezówka czy mi sie wydaje ?
autor: bartuss1
03 paź 2019, 19:11
Forum: NASZE AMATORSKIE MASZYNY CNC
Temat: Frezarka Cnc gubi kroki
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 248

Re: Frezarka Cnc gubi kroki

zawsze mogl coś w impulsach na jednostke namieszać, albo tak jak kiedys miałem przypadek ze niby silnik robil co ma robic bez zwiechy a mimo to maszynka swoje, czyli gdzieś tam błąd mechaniczny pozycji, no, ale serwokrokowce nie gubią kroków, po zgubieniu i piku zwyczajnie sie wyłączają.
autor: bartuss1
03 paź 2019, 19:06
Forum: Frezarka - konstrukcja drewniana
Temat: Frezarka. No1
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1397

Re: Frezarka. No1

ale badziew
autor: bartuss1
03 paź 2019, 19:01
Forum: CNC podstawy
Temat: KURS OPERATOR PROGRAMISTA CZY TECHNOLOG CNC
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 433

Re: KURS OPERATOR PROGRAMISTA CZY TECHNOLOG CNC

technolog to chyba po polibudce raczej
autor: bartuss1
19 wrz 2019, 20:21
Forum: Maszyny CNC do Obróbki Drewna
Temat: Pierwsze cnc do 20 tys. zł
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 2465

Re: Pierwsze cnc do 20 tys. zł

moja jakos chodzi mimo wilgotnosci, ile to juz? 9 lat, dopiero co jakies plastiki ciąłem.
autor: bartuss1
13 wrz 2019, 07:29
Forum: Przecinarka Plazmowa CNC, Gazowa
Temat: Stół 6m napęd na pasku
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 563

Re: Stół 6m napęd na pasku

robiłem kiedys taką ale ze stołem wodnym, 2 pasy na bokach na sztywno, w belce wspolny wał i koła plus rolki na bokach, pasy htd 8m, wał napędzany krokowcem 8Nm z przełozeniem 1:3. błędy na całej długosci moze 1milimetr czy 2 ale nie w cm.
autor: bartuss1
08 wrz 2019, 21:04
Forum: Wytwarzanie Form
Temat: materiał do frezowania dużych modeli
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 319

Re: materiał do frezowania dużych modeli

mdf 38 mm klejony klejem poliuretanowym w kanapkę

Wyszukiwanie zaawansowane