Wstęp:
Od 3ch miesięcy w pracy korzystam z Inventora - tworze dokumentacje wcześniej samodzielnie zamodelowanych mniej lub bardziej skomplikowanych projektów.
Jestem inventoro-nowicjuszem i jak to bywa próbuje ułatwić sobie życie różnymi możliwościami jakie oferuje nowa zabawka.
Problem:
Stworzyłem, albo raczej wykorzystałem znaleziony w necie kod, do stworzenia Reguły która używa opcji "Save Copy As" i publikuje otwarty rysunek w formacie PDF z zadynymi właściwościami
Dodałem tylko końcówke - wyzwalanie reguły, pozmieniałem opcje PDFu i w miejscu:'------start of iLogic-------
oPath = ThisDoc.Path
oFileName = ThisDoc.FileName(False) 'without extension
oRevNum = iProperties.Value("Project", "Revision Number")
oPDFAddIn = ThisApplication.ApplicationAddIns.ItemById _
("{0AC6FD96-2F4D-42CE-8BE0-8AEA580399E4}")
oDocument = ThisApplication.ActiveDocument
oContext = ThisApplication.TransientObjects.CreateTranslationContext
oContext.Type = IOMechanismEnum.kFileBrowseIOMechanism
oOptions = ThisApplication.TransientObjects.CreateNameValueMap
oDataMedium = ThisApplication.TransientObjects.CreateDataMedium
If oPDFAddIn.HasSaveCopyAsOptions(oDataMedium, oContext, oOptions) Then
oOptions.Value("All_Color_AS_Black") = 0
oOptions.Value("Remove_Line_Weights") = 1
oOptions.Value("Vector_Resolution") = 600
oOptions.Value("Sheet_Range") = Inventor.PrintRangeEnum.kPrintAllSheets
'oOptions.Value("Custom_Begin_Sheet") = 2
'oOptions.Value("Custom_End_Sheet") = 4
End If
'get PDF target folder path
oFolder = Left(oPath, InStrRev(oPath, "\PDF")) & "PDF"
'Check for the PDF folder and create it if it does not exist
If Not System.IO.Directory.Exists(oFolder) Then
System.IO.Directory.CreateDirectory(oFolder)
End If
'Set the PDF target file name
oDataMedium.FileName = oFolder & "\" & oFileName & _
"" & oRevNum & ".pdf"
'Publish document
oPDFAddIn.SaveCopyAs(oDocument, oContext, oOptions, oDataMedium)
trigger = iTrigger0
'------end of iLogic-------