Radełkowanie zakup narzędzia

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
pionark.pl
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 3
Rejestracja: 21 cze 2016, 20:30
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Radełkowanie zakup narzędzia

#1

Post napisał: pionark.pl » 25 sie 2016, 10:40

Witam,

Mam pewien problem z zakupem radełka potrzebuję radełko do zrobienia około 10 stopni ( kąt pochylenia )

Najlepszym rozwiązaniem byłoby zakupienie rolek do walcarki ale nie bardzo wiem gdzie

Czy polecają Państwo jakąś firmę która jest producentem lub handluje takimi rzeczami?
materiał obrabiany to wałki do 60 mm stal nierdzewna 303

Pozdrawiam



Tagi:

Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 7018
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

#2

Post napisał: WZÓR » 25 sie 2016, 11:58


Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 9775
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#3

Post napisał: RomanJ4 » 25 sie 2016, 13:07

pionark.pl pisze:potrzebuję radełko do zrobienia około 10 stopni ( kąt pochylenia )
10° to niewiele, odpowiednio ustawić oprawkę radełka z prostego w imaku (pod katem do podstawy)
Obrazek
pozdrawiam,
Roman


Armstec
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 482
Rejestracja: 02 maja 2014, 04:04
Lokalizacja: Wrocław

#4

Post napisał: Armstec » 25 sie 2016, 14:17

kąt pochylenia... czyli miedzy osią a tworzącą ? (20* kąt wieszcholkowy)

czy ja wiem czy to mało ... na radelkach sie nie znam nigdy nie używalem, ale różnica obwodu na koncach bedzie dosc duża, czy radelko walcowe da rade sie ulożyć ?

Obrazek


zdzicho
Posty w temacie: 2

#5

Post napisał: zdzicho » 25 sie 2016, 20:54

Na zamówienie zrobią ci jakie chcesz.


FRED76
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 1
Posty: 63
Rejestracja: 22 cze 2008, 14:18
Lokalizacja: woj.opolskie

#6

Post napisał: FRED76 » 26 sie 2016, 20:12

Oprawka musi mieć taki sam kąt jak detal i da bez problemu radę jeśli kąty nie będą pasować (takie same) to radełko albo będzie nie równomiernie odbite albo będzie je zrywać


zdzicho
Posty w temacie: 2

#7

Post napisał: zdzicho » 26 sie 2016, 20:35

http://mikronar.pl/ Zrobią jakie sobie życzysz.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”