Proszę o informację

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę
Awatar użytkownika

Autor tematu
SinforianaColina
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 28 lis 2022, 12:12

Proszę o informację

#1

Post napisał: SinforianaColina » 28 lis 2022, 14:03

Proszę o informację czy jest możliwe wyfrezowanie frezarki 6 mm o głębokości 17 mm w stosunku do jej powierzchni roboczej. Jak pokazano na rysunku. A może jest jakiś powód, dla którego jest to niebezpieczne?
Parametry mojej frezarki.
photo_2022-11-08_13-44-33.jpg




Arias2
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 498
Rejestracja: 29 lip 2007, 10:49
Lokalizacja: wieluń-eslov

Re: Proszę o informację

#2

Post napisał: Arias2 » 28 lis 2022, 18:06

A dlaczego by nie było możliwe?
Sam frezuję frezem 4mm na 23 głęboko.
Frez musi być węższy powyżej części skrawającej, bo inaczej albo pęknie albo będzie niszczył powierzchnię już obrobioną.
1/4 średnicy freza na poł głębokości części skrawającej i możesz frezować.


Steryd
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3615
Rejestracja: 13 lut 2017, 19:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: Proszę o informację

#3

Post napisał: Steryd » 28 lis 2022, 18:17

Frezarki tak nie wyfrezujesz. Co najwyżej rowek.
Jeśli frez ma szyjkę, to nie ma problemu. Jeśli od razu za rowkami jest część chwytowa, to będzie trzeć, bo chwyt jest kilka µm większy od części roboczej. Ale jak nie musi być ładnie, to da się.
Można?
Morzna!!!

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Frezarka - konstrukcja metalowa”