Prośba o pomoc.

Dyskusje dotyczące przecinarek wodnych

Autor tematu
kill0l
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 25 lut 2011, 01:25
Lokalizacja: Kraków

Prośba o pomoc.

#1

Post napisał: kill0l » 25 lut 2011, 01:28

Najpierw chcę się przywitać bo jestem nowy na forum
WITAM :mrgreen:
A teraz przejdę do konkretów. Jestem studentem i od pewnego czasu interesuję się tematyką związaną z technologią waterjet. Niestety ciężko mi rozwijać pasje bo nie mam na co dzień możliwości bezpośredniego kontaktu z maszynami tego typu :cry: Także pozostaje mi jak na razie zapoznawanie się z opracowaniami, rożnego typu manualami, instrukcjami, broszurami firm itp...(może załapie się niedługo na jakiś mały staż). Udało mi się znaleźć na uczelni profesora, który podjął się tego żeby być moim promotorem, a wstępnie wymyśliłem sobie temat - "Hydrauliczne układy cięcia wysokociśnieniowym strumieniem medium." (brzmi znajomo? :razz: ) I tutaj mam pytanie... ponieważ zbieram materiały, a w sieci przeważnie znajduje powierzchowne opisy, to czy nie macie może Panowie/(Panie?) jakichś bardziej szczegółowych materiałów? Nie chodzi mi o rzeczy zastrzeżone przez firmę itp. ale materiały takie które ciężko znaleźć bezpośrednio na stronie producenta. Może forum odwiedzają jacyś pracownicy naukowi, którzy dysponują publikacjami, dotyczącymi tematu i byliby skłonni podzielić się nimi. Temat mojej pracy na razie jest tematem wstępnym. Chciałbym poruszyć w nim wiele wątków związanych z WJ. Zresztą tematyka mnie interesuje, także z chęcią poczytam wszystko co tam macie :smile:



Tagi:


www.kimla.pl
Posty w temacie: 1

#2

Post napisał: www.kimla.pl » 26 lut 2011, 15:01


Awatar użytkownika

kali77
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 121
Rejestracja: 29 sty 2009, 14:44
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

#3

Post napisał: kali77 » 27 lut 2011, 16:42