prośba o pomoc przy pracy dyplomowej
odpady przy obróbce metali
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
prośba o pomoc przy pracy dyplomowej
Dzień dobry
Na co dzień nie mam styczności z obszarem obróbki/skrawania metali lecz jestem studentem ostatniego semestru kierunku technicznego.
Poszukuje informacji o procesie produkcyjnym najlepiej z obszaru odróbki metali który w trakcie trwanie będzie generował dużo odpadów w krótkim czasie i powoduję częste przestoje /przerwy spowodowane koniecznością przerwania pracy przez operatora i odstawienia/podmiany pojemnika z odpadami
Pierwsza myśl która mnie nakierowała na obróbkę to wióry powstające w procesie frezowania na maszynach CNC.
Znalazłem przenośnik wiórów do maszyn hass. Obawiam się tylko, że pojemnik na wióry 55 galonów będzie się napełniać bardzo długo
https://www.haascnc.com/pl/productivity ... yor-h.html.
Reasumując proszę o podpowiedz o procesie obróbki który daje dużo odpadów w możliwie krótkim czasie (mogą być odpady mieszane np. wióry z płynem)
Z góry dziękuje za wszelki wskazówki/podpowiedzi
pozdrawiam szanowne grono
Na co dzień nie mam styczności z obszarem obróbki/skrawania metali lecz jestem studentem ostatniego semestru kierunku technicznego.
Poszukuje informacji o procesie produkcyjnym najlepiej z obszaru odróbki metali który w trakcie trwanie będzie generował dużo odpadów w krótkim czasie i powoduję częste przestoje /przerwy spowodowane koniecznością przerwania pracy przez operatora i odstawienia/podmiany pojemnika z odpadami
Pierwsza myśl która mnie nakierowała na obróbkę to wióry powstające w procesie frezowania na maszynach CNC.
Znalazłem przenośnik wiórów do maszyn hass. Obawiam się tylko, że pojemnik na wióry 55 galonów będzie się napełniać bardzo długo
https://www.haascnc.com/pl/productivity ... yor-h.html.
Reasumując proszę o podpowiedz o procesie obróbki który daje dużo odpadów w możliwie krótkim czasie (mogą być odpady mieszane np. wióry z płynem)