Program do obliczania obrotow i posuwu

Proste programy do obsługi maszyn CNC, vivery, itp. Programy darmowe, napisane przez użytkowników forum
Awatar użytkownika

namemartin
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 732
Rejestracja: 01 mar 2008, 18:08
Lokalizacja: Warszawa

#11

Post napisał: namemartin » 16 paź 2008, 14:53

mikel111 dzięki za program !

Pozdrawiam
dell pisze:szkoda ze nie widze przycisku "Pomógł"
Tylko autor tematu widzi ten przycisk.


W dzień obchodź się z żoną jak z przyjacielem, w nocy jak z przyjaciółką.

Tagi:


kaleena
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 442
Rejestracja: 11 mar 2008, 10:22
Lokalizacja: B-ce

#12

Post napisał: kaleena » 16 paź 2008, 18:22

Spróbujcie tego programiku - CTformula, też niezły (był chyba tu gdzieś na forum):
http://www.pmgsinter.eu/calculation_tools_ENG_HTML.htm


dell
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 6
Posty: 453
Rejestracja: 23 maja 2007, 06:26
Lokalizacja: znikad

#13

Post napisał: dell » 16 paź 2008, 20:40

wole polski juz program taki i koles sie napocil a ty wyskakujesz z takim czyms wole juz od mikel111 wziasc ten program razem z plikiem zrodlowym i za jakis czas udopstepnic razem z opisem po polsku jakie narzedzia sa tam itd... a nie cos co musze sobie tlumaczyc jeszcze w glowie z jezyka ang na polski zenada


PS. Nie chce tutaj wywolywac wojny ale jest to takie moje zdanie co do takich programow


kaleena
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 442
Rejestracja: 11 mar 2008, 10:22
Lokalizacja: B-ce

#14

Post napisał: kaleena » 16 paź 2008, 22:23

Nie chodziło mi o wzniecenie konfliktu programem obcojęzycznym na polskim forum, chociaż jest tu paru użytkowników pracujących poza granicami naszego kraju.

P.S. Od czasu do czasu trzeba wysilać mózg, bo inaczej bida :wink:


dell
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 6
Posty: 453
Rejestracja: 23 maja 2007, 06:26
Lokalizacja: znikad

#15

Post napisał: dell » 17 paź 2008, 05:28

fakt zapomnialem o tym ze tutaj jest paru ludzi co pracuje za granicą
moja wina, nie bede robil offtopu juz :)
Znudzila mi sie reklama
Niedlugo pojawi sie nowy chomik :D

Awatar użytkownika

easy2002
Moderator
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1995
Rejestracja: 27 lis 2004, 19:40
Lokalizacja: Gniew
Kontakt:

#16

Post napisał: easy2002 » 17 paź 2008, 07:34

Witam
Brawo dla kolegi „mikel111” sam się przymierzam od dłuższego czasu napisać coś takiego ale brakuje mi czasu
A jeśli chodzi o Symbiana lub coś podobnego nie lepiej na fona lub palma bo tak podejrzewam ,że kolega chciałby to uruchamiać napisać to w XL ja na swojego fona napisałem w XL
Tu przykład :
Załączniki
CNC.zip
(139.25 KiB) Pobrany 1510 razy
... z poważaniem ....pozdrawiam --- Doceń to że, poświęciłem Ci trochę czasu !!! wciśnij "pomógł" to nic nie kosztuje ;-) ---
Moja pierwsza i druga maszynka a trzecia w fazie testu http://www.cnc.info.pl/viewtopic.php?t=2281


czarek
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 2
Posty: 73
Rejestracja: 27 wrz 2006, 17:57
Lokalizacja: warszawa

cnc

#17

Post napisał: czarek » 26 gru 2008, 21:10

Panowie może posiadacie taki programik na tokarkę a może tym się da obliczać pr. skr


Autor tematu
mikel111
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 4
Posty: 11
Rejestracja: 13 lut 2008, 22:05
Lokalizacja: Opole

#18

Post napisał: mikel111 » 01 sty 2009, 14:37

Program na tokarke postaram sie napisac w najblizszym czasie.
Jak bedzie gotowy i przetestowany napewno sie tutaj znajdzie oczywiscie Freeware.
Pozdrawiam. :wink:


czarek
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 2
Posty: 73
Rejestracja: 27 wrz 2006, 17:57
Lokalizacja: warszawa

programik

#19

Post napisał: czarek » 01 sty 2009, 15:25

Bardzo dziękuję że się odezwałeś jeżeli zrobisz taki programik będę bardzo wdzięczny. Powodzenia w Nowym Roku Czarek.


perkins
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 02 sty 2009, 13:33
Lokalizacja: GARWOLIN

#20

Post napisał: perkins » 02 sty 2009, 14:12

Jak dla mnie bardzo pomocny programik. Zazwyczaj korzystam ze wzorów i po kilkuset obliczeniach parametry dobieram raczej mniej więcej :lol: :lol: (na pamięć)!! Gdy wypróbuję w praktyce odezwę się jeszcze. Narazie odpoczywam do 5-ego! pozdrawiam
perkins

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Software”