Problem z wierceniem otworów


Autor tematu
volt240
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 2
Rejestracja: 12 lis 2018, 14:48

Problem z wierceniem otworów

#1

Post napisał: volt240 » 31 lip 2019, 03:37

Witam,
Od dwóch dni walczę z pewnie błahym problemem. Muszę na płytce o grubości 5 mm wywiercić około 10 otworków o średnicy 2mm. Problem polega na tym że cambam (najnowsza wersja pobrana ze strony producenta) nie generuje mi gkodu jeżeli wybieram opcje wiercenia "po prostej" natomiast wszystko działa jeżeli wybiorę wiercenie "po spirali" (ale to już raczej frezowanie niż wiercenie :D ).

W momencie gdy zmieniam profil narzędzia wyskakuje mi komunikat jak w załączniku.

Jedyne rozwiązanie na chwilę obecną to ustawienie średnicy otworu na 2mm a średnicy wiertła na 1,9999 i jazda z tym niby spiralnym wierceniem.

Czy jest może jakiś kruczek o którym nie wiem a blokuje mi możliwość wiercenia?

Dodam że robię wszystko jak w tym poradniku CamBam 0.9.8 - Styles Overview (minuta 9:12)

Pozdrawiam
Załączniki
Cambamfail.jpg




Kazik_Wichura
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 263
Rejestracja: 31 lip 2007, 20:58
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: Problem z wierceniem otworów

#2

Post napisał: Kazik_Wichura » 15 sie 2019, 12:50

Hej,
jak możesz to pokaż zakładkę ustawień tego "wiercenia" - postaram się pomóc o ile nie poradziłeś sobie z tym problemem.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „CamBam”