Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Kupiłem chiński laser rj1590 o moc y 150W
Do lasera dostarczono mi program lasercut 5.3 w języku angielskim i nie mam pojęcia jak ruszyć i zmusić laser do grawerowania i wycinania.
Czy ktoś posiada polską nakładkę na program lub instrukcję obsługi bo jestem zielony i nie mam pojęcia jak to ruszyć.
Może ktoś zajmuje się szkoleniem w zakresie obsługi takie laseru i potrfi ustawić soczewkę i lustra.
Bardzo proszę o pomoc!!!
Problem z laserem i oprogramowaniem lasercut 5.3
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 1
Problem z laserem i oprogramowaniem lasercut 5.3
Tak sie kończy jak ktoś zielony sam sprowadza maszyny z Chin.
Zaoszczędził kilka tysięcy i teraz ma problem.
Zaoszczędził kilka tysięcy i teraz ma problem.
Wojtek
-
Kolego forum polega na pomocy a nie na głupich komentarzach 
ja zaoszczędziłem 30 tys zł i nawet jeśli kilka dni zmarnuję na dochodzeniu do programu to mój TO moja praca i tak się opłaca.
Kolego najlepiej byś chciał żeby kupić w Twojej firmi laser a powiem Ci że w Polskich firmach to siedzą tacy fachowcy co ogniskowej soczewki nie potrafią określić i ja jako laik z wiadomości podstawowych obliczyłem PANOM SERWISANTOM jaką mam ogniskową.
I każdemu kto zapyta o laser bendę polecał aby sam sprowadził sobie duży laser za małe pieniądze i pomagał programowo w jego uruchomieniu

ja zaoszczędziłem 30 tys zł i nawet jeśli kilka dni zmarnuję na dochodzeniu do programu to mój TO moja praca i tak się opłaca.
Kolego najlepiej byś chciał żeby kupić w Twojej firmi laser a powiem Ci że w Polskich firmach to siedzą tacy fachowcy co ogniskowej soczewki nie potrafią określić i ja jako laik z wiadomości podstawowych obliczyłem PANOM SERWISANTOM jaką mam ogniskową.
I każdemu kto zapyta o laser bendę polecał aby sam sprowadził sobie duży laser za małe pieniądze i pomagał programowo w jego uruchomieniu
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)