praca na stanowisku technologa prod. a brak doświadczenia

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
katizd
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2011, 08:48
Lokalizacja: śląsk

praca na stanowisku technologa prod. a brak doświadczenia

#1

Post napisał: katizd » 12 wrz 2011, 08:49

Witam serdecznie

Zwracam się na tym forum poniekąt o radę, gdyż zapewne znajdę tu sporo osób obeznanych w temacie produkcji, projektowania, technologii produkcji itp.
Otóż na czym polega mój dylemat:
dostałam propozycję pracy, nie ukrywam że trochę po znajomości na stanowisku technologa produkcji w firmie zajmującej się konstrukcjami stalowymi. Zastanawiam się czy powinnam przyjąć taką propozycję, gdyż nie mam zupełnie doświadczenia na takim stanowisku.
4 lata temu ukończyłam studia na politechnice, kier. inżynieria produkcji, ale wiadomo jak to na studiach mam wrazenie nie nauczyłam się tam za wiele, od strony teorytetycznej może trochę, natomiast od strony praktycznej nic.
Z teorii wiadomo można się podciągnąć, poczytać o tych wszystkich toczeniach, frezowaniach itp. Cada sama się uczyłam, więc tez coś sobie przypomnieć mogę.
Ale czy całość jestem w stanie ogarnąć w miesiąc (przez miesiąc będzie osoba która będzie czuwała nad moją pracą).
Proszę o rady i cenne uwagi jak tu się podszkolić z rysunku technicznego (jego czytanie przede wszystkim).

[ Dodano: 2011-09-12, 10:53 ]
Może ktoś podpowie czego i jak zacząć się uczyć, żeby zacząć w końcu działać w branży.
Póki co ogarniam książkę Dobrzańskiego- rys tech. maszynowy no i przypominam sobie cada.
Cały czas też mi się mieli w głowie że to nie jest praca dla kobiet....

[ Dodano: 2011-09-12, 19:59 ]
i jak nadal nikt nic, żadnego komentarza?
Przerobiłam caly kurs 2d na cad.pl. to jest dla mnie proste i przyjemne, więc jednak może nie jest ze mną tak źle.