Praca inżynierska

Pomoc do pracy inżynierskiej

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
Studentkait
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 9
Posty: 15
Rejestracja: 02 kwie 2020, 17:00
Lokalizacja: Nowy Sącz

Praca inżynierska

#1

Post napisał: Studentkait » 02 kwie 2020, 17:13

Witam wszystkich :)
Jestem studentką Instytutu Technicznego i właśnie piszę pracę inżynierską na temat: Porównanie efektów techniczno-ekonomicznych procesu ciecia blach na prasach z cięciem na urządzeniach laserowych.
Potrzebuję pomocy przy porównaniu:
Czasu cięcia
Jakości cięcia
Enegochłonność procesu
Kosztów cięcia
Niestety przez panujący koronawirus nie jestem w stanie udać się do żadnej firmy a termin oddania pracy zbliża się nieubłaganie. Będę wdzięczna za wszelką pomoc




rc666
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1244
Rejestracja: 27 cze 2011, 14:48
Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce

Re: Praca inżynierska

#2

Post napisał: rc666 » 02 kwie 2020, 17:19

Studentko!!

Pogugluj troche.
Napewno znajdziesz odpowiedzi na twoje pytania.
Ktory to Instytut?
Nie ma głupich pytań, są tylko głupcy którzy ich nie zadają...


Autor tematu
Studentkait
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 9
Posty: 15
Rejestracja: 02 kwie 2020, 17:00
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Praca inżynierska

#3

Post napisał: Studentkait » 02 kwie 2020, 17:36

Google już całe przeszukałam a jeśli już coś znalazłam to niestety z odległymi datami a ja potrzebuję maksymalnie z dwóch lat


Duszczyk_K
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 5
Posty: 523
Rejestracja: 21 lis 2013, 14:18
Lokalizacja: Warszawa Remb.

Re: Praca inżynierska

#4

Post napisał: Duszczyk_K » 03 kwie 2020, 08:02