Poszukuję rozwiązania do wycinania formatek piankowych

Dyskusje na temat stosowania i doboru narzędzi, głównie skrawających

Autor tematu
Alkazz
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 03 lut 2016, 08:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poszukuję rozwiązania do wycinania formatek piankowych

#1

Post napisał: Alkazz » 03 lut 2016, 09:02

Witam,

Mam (prawdopodobnie banalny) problem. Mam pewien rodzaj formatek które wycinam ręcznie (na potrzeby gier).

Poszukuję rozwiązania (może jakiś "stempel" z nożem ? klasyczne plotery tnące nie są w stanie się przebić przez warstwę pianki i nadruku) które umożliwiłoby wycinanie takich formatek. Mają one powtarzalne kształty, więc jeśli jest szansa na urządzenie manualne którym można ręcznie odbijać takie formatki - byłoby super.

Załączam plik jak to wygląda.


pozdrawiam,Obrazek



Tagi:


arasz
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 258
Rejestracja: 30 maja 2009, 22:26
Lokalizacja: Warszawa

#2

Post napisał: arasz » 03 lut 2016, 09:21

Może waterjet


peritus
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1279
Rejestracja: 18 maja 2012, 15:02

#3

Post napisał: peritus » 03 lut 2016, 09:36


Awatar użytkownika

triera
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1452
Rejestracja: 16 paź 2005, 01:26
Lokalizacja: Świecie

#4

Post napisał: triera » 03 lut 2016, 09:48

To chyba były jakieś delikatne plotery...

mogę spróbować na swoim - siła nacisku do ok. 2000g

jak gruby jest ten materiał?


Autor tematu
Alkazz
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 03 lut 2016, 08:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

#5

Post napisał: Alkazz » 03 lut 2016, 09:49

triera pisze:To chyba były jakieś delikatne plotery...

mogę spróbować na swoim - siła nacisku do ok. 2000g

jak gruby jest ten materiał?
3 mm, górny dosyć masywny - banerowy, poniżej mikroguma.

Awatar użytkownika

triera
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1452
Rejestracja: 16 paź 2005, 01:26
Lokalizacja: Świecie

#6

Post napisał: triera » 03 lut 2016, 10:43

Nożem 60st. tnę w jednym przejściu PCV spienione 1mm.

Jak są delikatniejsze wzory, twardszy czy grubszy materiał,
to robię przejazd nacinający a potem docinający,
z różnymi siłami nacisku.

Przejazdy można powtarzać do woli
(u mnie: klawisz F2 + Enter ;) )

zdarzało mi się ciąć materiały grubości 5mm

(kontakt przez pw)

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc ”