przeguby kulowe - końcówki cięgieł - gdzie

Tematy inne dotyczące mechaniki nie pasujące do żadnego z działów.

Autor tematu
hugh_h
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 8
Posty: 321
Rejestracja: 03 kwie 2005, 16:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#11

Post napisał: hugh_h » 12 lut 2009, 23:07

A mają jakiś katalog do tego bo z samego symbolu to średnio wiem o co chodzi, ale to wygląda właśnie na to co tobie potrzebne, bo ja potrzebuje główkę z mocowaniem a nie sam pierścień

tak tez widziałem w cx na stronie ale nie odpisali mi na maila



Tagi:

Awatar użytkownika

ALZ
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 3433
Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

#12

Post napisał: ALZ » 12 lut 2009, 23:11

:mrgreen:
Ostatnio zmieniony 12 lut 2009, 23:22 przez ALZ, łącznie zmieniany 1 raz.


Autor tematu
hugh_h
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 8
Posty: 321
Rejestracja: 03 kwie 2005, 16:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#13

Post napisał: hugh_h » 12 lut 2009, 23:18

ale ja mowie o tym cenniku od dzikusa, o iskrze to wiem, jak mowie kiedyś dzwoniłem i nie umieli mi nic powiedzieć

Awatar użytkownika

DZIKUS
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 3
Posty: 1243
Rejestracja: 10 kwie 2005, 14:18
Lokalizacja: STALOWA WOLA W-WA
Kontakt:

#14

Post napisał: DZIKUS » 12 lut 2009, 23:24

mieszkasz w warszawie, to po prostu uderz do tej firmy na wolska, ja tak kiedys zrobilem, na miejscu obejrzalem katalogi i dokonalem wyboru. pare dni pozniej lozyska byly na miejscu.

[ Dodano: 2009-02-12, 23:25 ]
ALZ pisze:
DZIKUS pisze:czyli sama "czesc wlasciwa" przegubu, a wiec kule i pierscien stanowiacy jej obudowe
A może wystarczą Ci łożyska przegubowe ślizgowe które też są dostępne w Kielcach bo prawdę mówiąc nie spotkałem lużem takich kul. Można to załatwić ale to muszą być konkretne ilości.
no wlasnie chodzi mi dokladnie o to co na zdjeciu. czyli tak jak wyzej napisalem: kule i jej "obudowe" a nie sama kule. gdzie to mozna kupic i jakie sa orientacyjne ceny? dzwonilem niedawno w tej sprawie do premy w warszawie, to ceny byly bardzo rozbiezne w obrebie zblizonych gabarytow - od kilkunastu do kilkudziesieciu zlotych za sztuke
-mamo, czy jestem Twoją małą księżniczką?
-nie, nie jesteś synu


Autor tematu
hugh_h
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 8
Posty: 321
Rejestracja: 03 kwie 2005, 16:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#15

Post napisał: hugh_h » 12 lut 2009, 23:26

oj teraz już niezupełnie w wawie ale tak będę musiał zrobić przy okazji


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 7739
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#16

Post napisał: pukury » 13 lut 2009, 00:13

witam .
takie coś ( podobne coś ) występuje niekiedy w starowaniu gaźników .
regenerowałem " onegdaj " gaźniki i widziałem takie przeguby .
na - tzw. - upartego to można by wytoczyć .
to w sumie dość proste - przy tych wymiarach .
pozdrawiam .
Mane Tekel Fares


mike217
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1182
Rejestracja: 23 kwie 2008, 20:56
Lokalizacja: bydgoszcz

#17

Post napisał: mike217 » 13 lut 2009, 19:54

Mysle ze modelarskie przyguby firmy kawan na gwint m4 bo takowe sa będa wystarczająco mocne. taki przegub potrafi przenieśc nawet 20 kilogramów.


muskiel
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 152
Rejestracja: 26 mar 2005, 16:25
Lokalizacja: Starachowice

#18

Post napisał: muskiel » 15 lut 2009, 12:30

Witam,

Tutaj: http://catalog.lesjoforsab.com/catalog/ ... 188_EN.pdf sa zakonczenia (rozmiary od M6), na koncu katalogu sa kulowe.

Dystrybutor:
http://dystrybucja.cloos.pl/index.php?pid=32

Kiedys kupowalem u nich sprezyne gazowa i nie bylo jakos specjalnie drogo.

pzdr
Piotr


upadły_mnich
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1592
Rejestracja: 09 gru 2005, 11:52
Lokalizacja: Lublin

#19

Post napisał: upadły_mnich » 15 lut 2009, 12:53

hmm.. pokrajajcie mnie na plasterki
znów się wymondrzam...
wstyd mi :sad: bo ja zły człowiek jestem
w każdym samolocie do linek (a tych są setki metrów) są takie końcówki stosowane..
do przestawiania łopatek w silniku to są nawet M3 (czop kulowy ma jakieś fi 5mm - góra) - przy okazji sa wykonane z tytanu...Ale jak do nich dotrzeć? (silniki SO-3, SO-3W, TW3-117)
sprawność wg kobiety: stosunek wielkości wyjętej do wielkości włożonej


grzesiek
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 28
Rejestracja: 11 cze 2005, 17:24
Lokalizacja: śląsk

#20

Post napisał: grzesiek » 05 cze 2009, 22:44

zapytaj w sklepie z częściami motocyklowymi. Takie elementy z gwintem M6, M8 występują przy amortyzatorach skrętu oraz przy cięgnach łączących stopkę hamulca z pompą.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Mechanika”