Jak pisałem, robiłem stanowisko pomiarowe, wykorzystałem UHU

motoreduktor i miernik momentu,
Na filmiku koleś sie chwali ze uzyskali 140 %, tam jakaś politechnika robiła pomiary trochę w inny sposób, nie wiem dokładnie jak to robili, ale na zasadzie silnika i prądnicy, Nie wiem ile mogę powiedzieć, ale z tego co słyszałem to po jakimś czasie dosłali im sprostowanie do pomiarów, ale panowie już zdążyli sie napalić

Ja przeprowadzałem tylko pomiary.. trzeba było potem porobić tabelki, całkować i zobaczyć ile tam tych % wyszło.. W między czasie kończyłem pisać magisterkę wiec za bardzo nie miałem czasu interesować interpretacja pomiarów.
W międzyczasie powstały juz chyba ze 4 wersje, z lepsza linia zęba, z innym przełożeniem itd ..
Jak by nie było, to kolesie fajna przekładnie wymyślili..
a co do perpetum, to zadałem pyt.. czemu nie założyć kół na te ośki i połączyć paskiem i patrzeć jak sie rozpędza
