Centrowanie owalu
Jak wycentrować owal
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 4
Centrowanie owalu
Siemka
Jestem nowy w obróbce skrawaniem. Mój ojciec zakupił sobie tokarkę pionową. Zainteresowałem się zagadnieniami związanymi z procesem toczenia, wrzuciłem na stół okrągły kawałek złomu lecz mam mały problem a mianowicie poległem na etapie centrowania części gdyż ta okazała się owalem. Nie posiadam uchwytu 3 ani 4-szczękowego, łapie detal 6 łapkami dookoła. Czy macie jakieś porady jak wycentrować owal żeby bicie na średnicy było jak najmniejsze?
Jestem nowy w obróbce skrawaniem. Mój ojciec zakupił sobie tokarkę pionową. Zainteresowałem się zagadnieniami związanymi z procesem toczenia, wrzuciłem na stół okrągły kawałek złomu lecz mam mały problem a mianowicie poległem na etapie centrowania części gdyż ta okazała się owalem. Nie posiadam uchwytu 3 ani 4-szczękowego, łapie detal 6 łapkami dookoła. Czy macie jakieś porady jak wycentrować owal żeby bicie na średnicy było jak najmniejsze?
Tagi:
-
Re: Centrowanie owalu
Mam tuleje trzystopniową, i za dolną część ją łapię do stołu, na środkowej części chcę ją wycentrować (tutaj jest owal) i górną część przetoczyć na mniejszą średnicę
-
Właśnie chodzi mi o metodykę działania, jak ustawić tą część i ją przesuwać względem czujnika aby na całej powierzchni uzyskać jak najmniejsze bicie
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
Tak aby bicie obracającego się owalu było jak najmniejsze - tutaj młoteczek i powoli do celu.
No chyba że ten owal to jakaś specjalna krzywka a nie deformacja.
No chyba że ten owal to jakaś specjalna krzywka a nie deformacja.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1