mach2 pl

Maszyny do wycinania gorącym drutem

Autor tematu
aszerok1
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 4
Rejestracja: 18 lis 2008, 14:10
Lokalizacja: Krakow

mach2 pl

#1

Post napisał: aszerok1 » 18 lis 2008, 14:15

witam, dostałem temat do zaprezentowania zwiazany z programem mach2 pl, ma możne ktoś jakieś pomoce odnośnie tego programu, jakies materiały czy tez sam program w tej werscji?? jestem studentem zajmuje sie programowaniem CNC ale ten program to dla mnie nowość ... proszę o pomoc i z góry dziękuje jak również po napisaniu tej pracy zostanie ona opublikowana na forum aby inni mieli łatwiej :).


kontakt do mnie: [email protected]



Tagi:

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 8458
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Kontakt:

#2

Post napisał: bartuss1 » 18 lis 2008, 14:23

mach 2 słuzy do sterowania osiami i jako taki bez elektroniki do niczego sie nie przyda, w ustawieniach usttawia się piny dla silnków np krokowcyh - step i dir oraz piny pomocnicze - krancówki, przekazniki, e stop itp.
program ma mozliwosc importu plików z dxfa czy hpgl i konwersji ich na podstawowe g kody ISO, ciekawsza jest zakładka MDI w której na zywca mozna pisac program i od razu go zapisywać, tak czy siak najlepiej podłączyc program do conajmniej jednej osi i potestowac bo samo poznawanie programu to szkoda czasu, prosty w obsłudze mimo pierwszego wrazenia tysiąca światełek :d
na stronce akcesoria.cnc.info.pl mozna sciagnąc wresje demo z ograniczeniem do 1000 linii g kodu
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign

Awatar użytkownika

Jaszuk88
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 724
Rejestracja: 14 gru 2007, 19:54
Lokalizacja: nasza galaktyka
Kontakt:

#3

Post napisał: Jaszuk88 » 18 lis 2008, 17:06

Może Kolega zerknie tutaj:
www.machsupport.com