To ma być falownik do jazdy suwnicy?
Dobrze się bawisz widzę, na własną odpowiedzialność.
Sygnał radiowy ma na wyjściu po prostu przekaźnik. Musisz znaleźć odpowiednie wyprowadzenia i to odpowiednio spiąć.
Zasilanie 24VDC na przekaźnik NO a z drugiej strony START.
Jeżeli nie sklei ci przekaźnika w radioodbiorniku to nie będzie cały czas jechał.
A ta suwnica jak rozumiem jeździ po okręgu? Nie ma potrzeby zawracania??
Opisz dokładnie czego oczekujesz bo już nie wiem. W pierwszym poście miało być proste dojechanie, zwolnienie i zatrzymanie. No ale skoro to suwnica to chyba na początek nie będziecie jej przeciągać aby znów przejechać?
Gdzie podłączyć krańcówki i przycisk start w falowniku Santerno Sinus Penta
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 13
- Rejestracja: 30 cze 2024, 12:30
Re: Gdzie podłączyć krańcówki i przycisk start w falowniku Santerno Sinus Penta
Dodatkowo tak jak mówiłem ma dwie krańcówki, z każdej strony.
Jedna ja spowalnia a druga wyłącza.
Falownik jest od jazdy całym mostem.
Tak jak mówię pilot nie wyłączał suwnicy tylko jechała do krańcówki jednej a potem drugiej.
Z panelu tym demontowanym z falownika wszystko działa jak należy.
Jedna ja spowalnia a druga wyłącza.
Falownik jest od jazdy całym mostem.
Tak jak mówię pilot nie wyłączał suwnicy tylko jechała do krańcówki jednej a potem drugiej.
Z panelu tym demontowanym z falownika wszystko działa jak należy.
-
- Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 sie 2023, 12:10
- Lokalizacja: Żary, Lubuskie
Re: Gdzie podłączyć krańcówki i przycisk start w falowniku Santerno Sinus Penta
Ok.
Masz 2 przyciski od suwnicy a więc i 2 przekaźniki.
Przekaźnik od jazdy w pierwszą stronę musi aktywować START, wtedy suwnica pojedzie w stronę zadaną przez parametry.
Przekaźnik od jazdy w drugą stronę musi aktywować START oraz wejście CW/CCW zacisk 21. Wtedy suwnica pojedzie w drugą stronę.
Wejścia ENABLE-A/B podłączyłbym do grzyba na pilocie, chyba, że go nie ma to zewrzeć albo do dowolnego innego grzyba.
Teraz zmiana prędkości, obydwie krańcówki od zwalniania z jednej i drugiej strony spinasz równolegle do MDI5 zacisk 18.
MDI4 zacisk 17 zwierasz na stałe do +24VDC.
Parametr P081 ustawia szybką prędkość, P085 ustawiasz wolną prędkość.
Zauważ, że konstrukcja musi powodować ciągłe działanie krańcówek od prędkości po najechaniu suwnicy, inaczej po przejechaniu przez krańcówkę suwnica znów będzie miała szybką jazdę.
Zostały jeszcze krańcówki od pozycji końcowej, muszą być NC.
Je wpinasz szeregowo z sygnałem z pilota do zadania jazdy.
To jak je wepniesz zależy od tego w którą stronę suwnica jedzie gdy wejście CW/CCW jest aktywne.
Podłączone muszą być tak aby odcinać sygnał do jazdy w kierunku krańcówki.
Przykład:
Wciskasz przycisk na pilocie do jazdy w prawo.
Przekaźnik aktywuje wejście START oraz CW/CCW w falowniku.
Suwnica jedzie w prawo.
W takim wypadku krańcówkę podłączasz szeregowo z sygnałem START, tak aby po najechaniu zatrzymało jazdę.
Wciśnięcie jazdy w lewo będzie nadal aktywne i będziesz mógł zjechać z krańcówki i jechać w drugą stronę.
Masz 2 przyciski od suwnicy a więc i 2 przekaźniki.
Przekaźnik od jazdy w pierwszą stronę musi aktywować START, wtedy suwnica pojedzie w stronę zadaną przez parametry.
Przekaźnik od jazdy w drugą stronę musi aktywować START oraz wejście CW/CCW zacisk 21. Wtedy suwnica pojedzie w drugą stronę.
Wejścia ENABLE-A/B podłączyłbym do grzyba na pilocie, chyba, że go nie ma to zewrzeć albo do dowolnego innego grzyba.
Teraz zmiana prędkości, obydwie krańcówki od zwalniania z jednej i drugiej strony spinasz równolegle do MDI5 zacisk 18.
MDI4 zacisk 17 zwierasz na stałe do +24VDC.
Parametr P081 ustawia szybką prędkość, P085 ustawiasz wolną prędkość.
Zauważ, że konstrukcja musi powodować ciągłe działanie krańcówek od prędkości po najechaniu suwnicy, inaczej po przejechaniu przez krańcówkę suwnica znów będzie miała szybką jazdę.
Zostały jeszcze krańcówki od pozycji końcowej, muszą być NC.
Je wpinasz szeregowo z sygnałem z pilota do zadania jazdy.
To jak je wepniesz zależy od tego w którą stronę suwnica jedzie gdy wejście CW/CCW jest aktywne.
Podłączone muszą być tak aby odcinać sygnał do jazdy w kierunku krańcówki.
Przykład:
Wciskasz przycisk na pilocie do jazdy w prawo.
Przekaźnik aktywuje wejście START oraz CW/CCW w falowniku.
Suwnica jedzie w prawo.
W takim wypadku krańcówkę podłączasz szeregowo z sygnałem START, tak aby po najechaniu zatrzymało jazdę.
Wciśnięcie jazdy w lewo będzie nadal aktywne i będziesz mógł zjechać z krańcówki i jechać w drugą stronę.