Firma meblowa
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 4
Firma meblowa
Witam jestem poczatkujacym stolarzem .
Mam takie pytanie w jaka maszyne zainwestowac pytanie zeby produkowac fornty mdf .
prosze o cenne wskazowki .
jesli pomylilem dzialy to prosze moderatorow o przeniesienie tematu.
Mam takie pytanie w jaka maszyne zainwestowac pytanie zeby produkowac fornty mdf .
prosze o cenne wskazowki .
jesli pomylilem dzialy to prosze moderatorow o przeniesienie tematu.
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Kontakt:
Nie bardzo wiem, dlaczego rynek używa tego dziwnego zwrotu - "prasa membranowa". Żadna to prasa - jest to po prostu odpowiedniej wielkości termoformierka. Z resztą niezwykle prostej konstrukcji.
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Kontakt:
no troche sie nie zgodze:) jest nacisk , jest wiec i prasa:) dziala za nasadzie rozciagliwej membrany wiec nic dodac nic ujac "prasa mebranowa" moze powinna sie nazywam "podcisnieniowa prasa mebranowa":)Piotr Rakowski pisze: Żadna to prasa
Nauczycielem wszystkiego jest praktyka.
www.galerianastrojow.pl
www.galerianastrojow.pl
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Kontakt:
Starszego typu maszyny były faktycznie prasami i dlatego ta nazwa została.
W takiej prasie elementem dociskowym była membrana z grubej gumy natomiast czynnikiem ściskającym był gorący olej.
Ale był pech jak pękła membrana
...
...i z czasem powstały maszyny gdzie membrana - folia PCV jest jednocześnie elementem przyklejanym do MDF a nazwa została
W takiej prasie elementem dociskowym była membrana z grubej gumy natomiast czynnikiem ściskającym był gorący olej.
Ale był pech jak pękła membrana

...i z czasem powstały maszyny gdzie membrana - folia PCV jest jednocześnie elementem przyklejanym do MDF a nazwa została

-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)