Witam,
robię podejście do podłączenia wrzeciona Gordiano Colombo RV135 i trochę zgłupiałem.
Na tabliczce znamionowej ani na klapce nie ma żadnej informacji o sposobie podłączenia (trójkąt/gwiazda) i dodatkowo, do wrzeciona nie dostałem żadnych blaszek. Patrząc po mocy i amperażu stawiałbym, że ma zostać podłączone w gwiazdę ale...
Mierząc oporność pomiędzy uwzojeniami wygląda tak, jakby to wrzeciono było już wewnętrznie spięte?
Oporność pomiędzy uzwojeniami wygląda następująco (jednostka Ohm):
Czy ktoś wie jak to podłączyć? Mostkować UVW jak przy standardowym podłączeniu w gwiazdę? Podłączyć UVW z falownika do UVW silnika bez żadnych mostków? A może te pomiary wskazują na uszkodzenie elektryczne tego wrzeciona?
Będę bardzo wdzięczny za wasze opinie i rady.
P.S. Przebicia na obudowę mierząc miernikiem elektrycznym nie wykrywam
Podłączenie wrzeciona Colombo RV135 z ATC
Wróżenie z Ohmów
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 662
- Rejestracja: 14 kwie 2013, 21:35
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Podłączenie wrzeciona Colombo RV135 z ATC
Z tabliczki wynika, że to silnik dwubiegowy, może ten temat ci pomoże.
przelacznik-silnika-2-biegowego-uklad-d ... 06876.html
Uzwojenia połączone wewnątrz, czyli Dahlander ale który to nie mam dzisiaj głowy rozkminiać.
Powinno zadziałać jak zasilisz pod U1 V1 W1 bez blaszek w zakresie do 9000 obrotów.
przelacznik-silnika-2-biegowego-uklad-d ... 06876.html
Uzwojenia połączone wewnątrz, czyli Dahlander ale który to nie mam dzisiaj głowy rozkminiać.
Powinno zadziałać jak zasilisz pod U1 V1 W1 bez blaszek w zakresie do 9000 obrotów.