Laser dla początkującego

pomoc w wyborze

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

drzasiek90
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 6
Kontakt:

Re: Laser dla początkującego

Post napisał: drzasiek90 » 09 sty 2022, 21:51

Mam asystę powietrza, dość dokładnie ukierunkowaną w szczelinę. Widziałem giętka e Polsce który ciał tym samym modelem prawie 2 razy szybciej sklejkę niż ja, stąd zakładam, że może z moim modułem coś nie bardzo.

Awatar użytkownika

MiziAir
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 4

Post napisał: MiziAir » 09 sty 2022, 22:16

Nie rozbierałem jeszcze tego modułu, ale mogły się zadziać różne rzeczy, bo jak zapewne wiesz, masz tam dwie diody laserowe, albo jedna nie łączy, lub się wykasztaniła, albo optyka zawodzi i nie łączy wiązek jak powinno, ale to moje spekulacje, nie znam się na tym na tyle dobrze by doradzać, jak chcesz to na tygodniu skoczę do gościa i zrobię test, na ile przejść i z jaką prędkością przetnie daną sklejkę.

drzasiek90
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Kontakt:

Post napisał: drzasiek90 » 09 sty 2022, 22:21

Ja go rozbierałem bo myślałem że jedna dioda może nie działać.
Diody połączone są szeregowo. Z optyką nic tam się zrobić nie da, wygląda wszystko ok.

drzasiek90
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Kontakt:

Post napisał: drzasiek90 » 10 sty 2022, 09:13

MiziAir pisze:
09 sty 2022, 21:43
Miałem jedynie dylemat, z wyciskaniem z niego pełnej mocy, gdyż przyciśnięcie switcha testu na płytce do zasilania lasera pozwalało mocniej przepalić materiał, niż sterując z softu, do tej pory nie wiem o co chodziło.