Przekładnia planetarna

Projekt przekładni planetarnej 2 stopniowej

Dyskusje na temat elementów przeniesienia napędu oraz przekładni


Autor tematu
Wojtek_123
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 02 lip 2021, 19:26

Przekładnia planetarna

#1

Post napisał: Wojtek_123 » 02 lip 2021, 19:38

Cześć,
Jestem studentem mechaniki i budowy maszyn, w kole naukowym projektuje przekładnię planetarną do bolidu elektrycznego. Wykonałem już większość obliczeń zrobiłem projekt oraz wydrukowałem model przekładni w 3D. Chciałbym zapytać czy osoba dużo bardziej doświadczona w temacie byłaby chętna do sprawdzenia projektu. Dodatkowo jestem zainteresowany wykonaniem 4 ( lub większej ilości)przekładni. Z góry dziękuję za pomoc. :D



Awatar użytkownika

pitsa
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 4693
Rejestracja: 13 wrz 2008, 22:40
Lokalizacja: PL,OP

Re: Przekładnia planetarna

#2

Post napisał: pitsa » 03 lip 2021, 09:11

Chwalcie się tym co robicie i pokazujcie. Im będzie ciekawsze, tym więcej osób będzie się przyglądać i pomagać (czy choćby krytykować i wytykać wady). :-)

Liczyłeś przekładnię zgodnie z jakąś "sztuką projektowania" czy tylko przełożenie jak tutaj?
zachowanie spokoju oznacza zdolności do działania
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ


Autor tematu
Wojtek_123
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 02 lip 2021, 19:26

Re: Przekładnia planetarna

#3

Post napisał: Wojtek_123 » 03 lip 2021, 19:54