Stukot w przekładni wmw fu 250
Re: Stukot w przekładni wmw fu 250
To chodzi o to, aby promień koła zamachowego był większy niż narzędzia. Im więcej, tym lepiej. Zastosowanie większej głowicy nic nie da, bo ma ostrza na dużym ramieniu.
,, Iditi na ch. j" maciąg.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 4398
- Rejestracja: 13 lut 2017, 19:34
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Stukot w przekładni wmw fu 250
To chodzi o moment bezwładności, a nie promień
jasne, że promień działa w kwadracie, ale jak zamach jest lekki, to promień nie urodzi momentu;)
Ta twardość nie jest straszna, ale plastyczność i slabe odprowadzanie ciepła robi swoje. Dodatkowo jeszcze pewnie się utwardza przez zgniot, dlatego takie udarowe frezowanie nie jest fajne. Spróbuj moze z obrotami w jedną lub w drugą stronę. Ale jak idzie i płytki nie padają jak muchy, to nie ma co poprawiać.

Ta twardość nie jest straszna, ale plastyczność i slabe odprowadzanie ciepła robi swoje. Dodatkowo jeszcze pewnie się utwardza przez zgniot, dlatego takie udarowe frezowanie nie jest fajne. Spróbuj moze z obrotami w jedną lub w drugą stronę. Ale jak idzie i płytki nie padają jak muchy, to nie ma co poprawiać.
Można?
Morzna!!!
Morzna!!!
Re: Stukot w przekładni wmw fu 250
Właśnie figiel w tym, że w kwadracie. 2x większy promień. 4x większy moment. Aby to zrównoważyć musiałbyś przy zachowaniu promienia zastosować 4x większą masę.
,, Iditi na ch. j" maciąg.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 199
- Rejestracja: 14 lis 2020, 23:37
Re: Stukot w przekładni wmw fu 250
Nie no idzie bardzo dobrze. 650 mm frezowania robi w 1.5 minuty. Płytki wytrzymują 4 godziny takiego orania na stronę, no i wiadomo krawędź też utwardzona po laserze.
Bardziej chodzi mi o ten łomot. Aczkolwiek podejrzewam że to właśnie przez te luzy na kołach. Łożyska w skrzyni nie powinny paść bo kręci się lekko i to układ zamknięty więc i syfu nie lapnie.
Bardziej chodzi mi o ten łomot. Aczkolwiek podejrzewam że to właśnie przez te luzy na kołach. Łożyska w skrzyni nie powinny paść bo kręci się lekko i to układ zamknięty więc i syfu nie lapnie.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 199
- Rejestracja: 14 lis 2020, 23:37
Re: Stukot w przekładni wmw fu 250
Czyli jak głowica 125mm waży 1.5 kg muszę zastosować 6 kg koło zamachowe o fi 125?
Z drugiej strony sprawdzę przy kole pasowym czy nie ma tam jakiegoś zamachu i najwyżej wymienię na większy.