styrodur projekt

Ogólne tematy związane z maszynami CNC, maszyny o odmiennej konstrukcji czyli wszystko co nie pasuje do powyższych.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
guda
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2

styrodur projekt

Post napisał: guda » 01 sie 2008, 08:06

Witam, mam zamiar zrobic swoj pierwszy ploter, nie mniej jednak jestem laikiem w tym temacie wiec jak na razie zbieram informacje. Moja slaba strona jest mechanika, mam zamiar zrobic wlasny projekt sterowania wlacznie z oprogramowaniem ale potrzebuje model, na ktorym bede przeprowadzal badania. Chcialbym kupic gotowy projekt z rozwiazana kwestia mechaniki. Moze ktos mi cos polecic? Moze dodatkowo jakies materiały. Pozdrawiam

Tagi:

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Kontakt:

Post napisał: bartuss1 » 01 sie 2008, 08:39

zalezy jakie parametry pola pracy Cię interesują oraz ile chcesz wywalic kasy na mechanike
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign

Autor tematu
guda

Post napisał: guda » 01 sie 2008, 12:39

Pola pracy to ok X=1250 Y=750 Z=300.
Jeżeli chodzi o kase to na mechanike gdzies 1500 - 2000zł

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Kontakt:

Post napisał: bartuss1 » 01 sie 2008, 16:04

2000 z bólem na elementy moze wystarczyc, w zasadzie to tu specjalnego projektu nie potrzeba chyba ze ktoś jest zupelnym lajkonikiem i nie potrafi sobie wyobrazic jak to sie zachowuje w przestrzeni,