No i się zaczęło. Właśnie dla trwałego i bezpiecznego połączenia zlutuj to.
Połączenie konektora z kablem ma być trwałe i nie generować zmian opory. Czyli nie może działać jak rezystor. Połączenie zaciskowe nigdy takie nie jest. Dlatego wszelkie obwody drukowane i połączenia kabli po prosty się lutuje. Czyli zapobiega działaniu korozji na elementy łączone.
Normalnie ręce opadają. Ewidentny brak wiedzy podstawowej. Czas do szkoły.
Przy 15 kW można polutować na 'twardo" a w obecnych czasach jest to nawet wymagane. Jednym z przykładów jest połączenie szczotko trzymacza w rozrusznikach citroena. Tam zrezygnowana z połączeń zaciskanych - prasowanych tylko połączenie jest realizowane poprzez lutowanie kabli na mosiądz czyli tzw twarde.
Połączenie zaciskowe wskutek zmiany warunków pracy potrafi zmienić opór. I te połączenia w tym silnik są tego przykładem. Co zresztą widać na zdjęciach.
robert