Młody inżynier

Jak zwiększyć swoją wiedzę i doświadczenie

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
Kirysek2581
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 11 cze 2020, 19:18

Młody inżynier

#1

Post napisał: Kirysek2581 » 11 cze 2020, 19:45

Witam wszystkich forumowiczów. Chciałem poradzić się was ( o wiele bardziej doświadczonych i oczytanych techników i inżynierów) jak zdobyć potrzebną wiedzę, umiejętności i doświadczenie aby zostać konstruktorem maszyn. Studiuję mechanikę pojazdów i maszyn roboczych na PW i nie ukrywam, że bardzo zależy mi na tym aby zostać inżynierem i projektować maszyny. Bardzo lubię czytać książki i czytam ich dużo. Oglądam także różne filmy na YouTube, jednak wiem, że to nie wystarczy i chciałbym zapytać się was co jeszcze mógłbym zrobić w tym kierunku, na jakich rzeczach najbardziej się skupić, jakiego oprogramowania inżynierskiego CAD/CAE/CAM najlepiej się nauczyć (obecnie mam certyfikat z SolidWorks) i gdzie kierować swój wzrok podczas całej nauki. Zastanawiałem się także nad tym czy złożyć ofertę do jakiegoś biura projektowego które zajmuje się projektowaniem maszyn i pracować tam "za darmo" na czas wakacji (w końcu to aż 3 miesiące na naukę) wzamian za "naukę i doświadczenie". Trochę wiedzy technicznej po skończonym technikum pojazdów już posiadam i chciałbym ją ciągle poszerzać. Dodam, że jestem na I roku studiów. Dziękuję i pozdrawiam.




jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5345
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

Re: Młody inżynier

#2

Post napisał: jasiu... » 11 cze 2020, 20:03