Spawanie tryba

Tematy inne dotyczące mechaniki nie pasujące do żadnego z działów.
Awatar użytkownika

Autor tematu
prosteiszkuteczneWynalazki
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 3
Posty: 707
Rejestracja: 05 cze 2019, 17:00

Spawanie tryba

#1

Post napisał: prosteiszkuteczneWynalazki » 31 mar 2020, 22:21

Witam
Tryb się zmielał i jak go naprawić?
Naspawać i szlifować?
Obrazek Obrazek
Tryb jest od 30 letniej glebogryzarki do ciągnika rolniczego.




koala.g
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2824
Rejestracja: 01 kwie 2009, 23:02
Lokalizacja: Małopolska

Re: Spawanie tryba

#2

Post napisał: koala.g » 31 mar 2020, 22:31

Nie ma części zamiennych? Kiedyś dostałem nietypowe uszczelniacze łożysk do ruskiego ciągnika.

Awatar użytkownika

Autor tematu
prosteiszkuteczneWynalazki
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 3
Posty: 707
Rejestracja: 05 cze 2019, 17:00

Re: Spawanie tryba

#3

Post napisał: prosteiszkuteczneWynalazki » 01 kwie 2020, 08:33

Do Rusina części są.
Do tego brak a nawet jak się znajdą to przewyższą wartość tej glebogryzarki.

Awatar użytkownika

pitsa
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 4693
Rejestracja: 13 wrz 2008, 22:40
Lokalizacja: PL,OP

Re: Spawanie tryba

#4

Post napisał: pitsa » 02 kwie 2020, 13:53

zachowanie spokoju oznacza zdolności do działania
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ

Awatar użytkownika

Autor tematu
prosteiszkuteczneWynalazki
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 3
Posty: 707
Rejestracja: 05 cze 2019, 17:00

Re: Spawanie tryba

#5

Post napisał: prosteiszkuteczneWynalazki » 02 kwie 2020, 17:01

Po pierwsze zła.
A po drugie przekracza wartość gleboglizarki.


kubus838
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2572
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Spawanie tryba

#6

Post napisał: kubus838 » 02 kwie 2020, 17:16

Witam

Metoda jest. Najpierw musisz odpuścić materiał tzn podgrzać materiał i poczekać aż ostygnie w temperaturze pokojowej. Później naspawać i wyszlifować do odpowiedniego wymiaru i kształtu. A potem zahartować w oleju. Nie wiem czy to jest prawidłowo ale korzystałem z rad fachowców starej daty a po drugie zębatka pracuje do dziś.

robert

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Mechanika”