problem z maszyną avia
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 7
- Rejestracja: 02 lip 2015, 09:18
- Lokalizacja: Wieluń
problem z maszyną avia
Witam mam problem z maszyną avia na sterowaniu hh 530.maszyna jest z 2005 roku jak ją sprawdzałem w firmie to było ok,a teraz po podłączeniu u mnie w warsztacie wywala komunikat bład zatrzymania osi czasem x czasem y czasem z a jak chce to idzie i godzine ok .wiec pytanie czym to może być spowodowane
Tagi:
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 kwie 2014, 00:05
- Lokalizacja: Wroclaw
chyba bład "kontrola zatrzymania <os>"?
Zreszta zwał jak zwał. Ma liniały?
A to "że była ok" to było po prostu, że jedzi?
Czujnik zegarowy do śruby, przejazd w przod i w tył i zaraz kolega będzie wiedział.
Ale jak XYZ to nie zazdroszczę.
Jak luzów nie ma na śrubach, to wyczyścić liniały (jeśli są), wczyścić i przesmarować osłony (moga odpychać i powodwać błąd).
Ew. przetwornik położenia w silnikach (mało prawdopodobne, że we wszystkich 3)
Albo moduł CC, ale wtedy to tylko płakać.
Zreszta zwał jak zwał. Ma liniały?
A to "że była ok" to było po prostu, że jedzi?
Czujnik zegarowy do śruby, przejazd w przod i w tył i zaraz kolega będzie wiedział.
Ale jak XYZ to nie zazdroszczę.
Jak luzów nie ma na śrubach, to wyczyścić liniały (jeśli są), wczyścić i przesmarować osłony (moga odpychać i powodwać błąd).
Ew. przetwornik położenia w silnikach (mało prawdopodobne, że we wszystkich 3)
Albo moduł CC, ale wtedy to tylko płakać.
Jest przycisk "pomógł" jeśli tak było, to naciśnij go proszę.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 7
- Rejestracja: 02 lip 2015, 09:18
- Lokalizacja: Wieluń
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 kwie 2014, 00:05
- Lokalizacja: Wroclaw
Zawsze jest to jakies rozwiązanie... ale MP raczej było poprawne.
LAG czyli following error, czy błąd nadążania, powinien wyglądać tak:
LAG = posuw / wspolczynnik KV
Czy tam B.NADRZ jak ktos ma herezje i jezyk polski na sterowaniu.
Problem mechaniczny. Dobierz wspolczynnik KV do tego co ustawiles w LAG bo zajedziesz srube kompletnie teraz.
CC to Controller Unit, czy jednostka kontroli pozycji, czy petli kontroli pozycji czy zwal jak zwal, niektorzy to nazywaja "jezusmaria40000zł", cena zalezy od ilosci obslugiwanych petli kontroli pozycji. Np. CC 422 jest dosc popularne. Albo jeszcze prosciej, to to pudelko do ktorego ida te smieszne zielone kabelki i szare tasiemki (ktore czarnoksieznicy nazywaja tasmami PWM).
LAG czyli following error, czy błąd nadążania, powinien wyglądać tak:
LAG = posuw / wspolczynnik KV
Czy tam B.NADRZ jak ktos ma herezje i jezyk polski na sterowaniu.
Problem mechaniczny. Dobierz wspolczynnik KV do tego co ustawiles w LAG bo zajedziesz srube kompletnie teraz.
CC to Controller Unit, czy jednostka kontroli pozycji, czy petli kontroli pozycji czy zwal jak zwal, niektorzy to nazywaja "jezusmaria40000zł", cena zalezy od ilosci obslugiwanych petli kontroli pozycji. Np. CC 422 jest dosc popularne. Albo jeszcze prosciej, to to pudelko do ktorego ida te smieszne zielone kabelki i szare tasiemki (ktore czarnoksieznicy nazywaja tasmami PWM).
Jest przycisk "pomógł" jeśli tak było, to naciśnij go proszę.
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 sty 2018, 19:26
Re: problem z maszyną avia
Witam , jaki parametr odpowiada za ten współczynnik nadążania, mam ten sam problem z osią B