Pomalowany rozumiem na gotowo.
Tak.
Podkładałeś coś do odbierania ciepła na styku ? Czy w powietrzu ?
Z pulsem czy bez ? Nastawy ?
Dodawałeś materiał ? Jaka średnica drutu ?
Sczepy przy takiej blaszce na jakich nastawach robiłeś ?
Dobrze widzę że też nie uniknąłeś przepaleń ?
Przy tym prądzie to łuk ma chyba 1mm.
Jestem w spawaniu amatorem, co prawda miałem w szkole(warsztaty) przejście przez dział spawalni(jeszcze wirowe spawarki), spawać MMA, gazowo, też potrafię(samouk), TiG i plazma od ~8 lat kiedy kupiłem moje 3w1 czyli Ct520 DC bez odczytu amperażu, pulsu i takich tam teraźniejszych bajerów jak widać,

więc podana przeze mnie nastawa jest przybliżona, ale na pewno(o ile można ufać chińczykom) nie przekraczała ~35A, co widać zresztą na fotce. Spawałem więc stałym amperażem, elektroda 1,0 cerowana(czerwona), soczewka gazowa normalna, porcelanka nr 4. wypływ ok 5L/min (wg rotametru). Sczepy na tych samych nastawach(z drutem). Walcową rurę zwinąłem z paska blachy, część obwodu dekla wystawała ok 2-2,5mm poza rurę, i ten odcinek spawałem krótkimi impulsami gdzie blaszka topiła się w kroplę, i samoistnie spajała z pionową częścią walcową(spawałem narożnie "w powietrzu", w pozycji jak widać na zdjęciu, bez podkładki), ale w kilku miejscach niestety przy długo przytrzymałem łuk(albo za wolno przesuwałem i wypaliłem dziurki), musiałem dodać spoiwa(drut czarny, miedziowany, ø2,0mm) i rozprowadzić. Pozostałą część obwodu trochę sposobem- by nie wypalać dziur mimo małego amperażu i "cykania" w ten sposób, że dokładałem do miejsca drut, i to jego najpierw roztapiałem a kropla sama się rozlewała po blasze. I tak nie uchroniło mnie to przed kilkoma które musiałem zalać, ale jakoś zespawałem całość do kupy. Na domiar złego po sczepieniu okazało się, że gapa nie zauważyłem, że blacha jest cieniutko od spodu pocynkowana, dopiero jak się zaczął palić to zczaiłem, ale już było za późno by dokładnie zeszlifować więc brudy pozostały co potem też swoje robiło.