Zdemontować śrubę pociągową. Podeprzeć czopy w pryzmach. Sprawdić bicie.Gdzie szukać, co robić?
Dodatkowo skontrolować bicie wałka zdawczego przekazujacego napęd z skrzynki przekładniowej.
Zdemontować śrubę pociągową. Podeprzeć czopy w pryzmach. Sprawdić bicie.Gdzie szukać, co robić?
Jeśli chodzi o docisk pod pryzmą to może tam być luz nawet i 0,1mm bo masa suportu kasuję ten luz do zera, ale na listwie pod płaską prowadnicą łoża nie ma prawa być żadnego luzu bo suport będzie się podnosił i opadał w zależności od obciążenia. Gdy suport sobie podskakuje na zluzowanym docisku to właśnie się pojawiają na detalu poprzeczne prążki i lub rybia łuska.Grzegorz53 pisze: dodatkowo dociski od spodu suportu mogą mieć za duże luzy tzn. większe od 0,05 mm.
rc36 pisze:le na listwie pod płaską prowadnicą łoża nie ma prawa być żadnego luzu bo suport będzie się podnosił i opadał w zależności od obciążenia.
rc36 pisze:Jeśli chodzi o docisk pod pryzmą to może tam być luz nawet i 0,1mm bo masa suportu kasuję ten luz do zera,