iTNC 530 bład przy referencji na punkt zero

error 35 spindle not referenced

Dyskusje na temat systemu Heidenhaina

Autor tematu
scyllas
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 3
Rejestracja: 08 wrz 2014, 15:10
Lokalizacja: Wierzch

iTNC 530 bład przy referencji na punkt zero

#1

Post napisał: scyllas » 30 maja 2019, 07:45

Witam forumowiczów,
Firma kupiła centrum obróbcze mikron na sterowaniu iTNC 530. Niestety nie znam się na tym sterowaniu problem jest na samym początku przy referencji na punkt zero. Załączając maszynę zaczynając referencje mogę jeździć jedną osią ( obojętnie X,Y,Z) bez ograniczeń. Natomiast kiedy chcę ruszyć drugą oś do wyzerowania wyskakuje błąd jak w załączniku na zdjęciu. Osie się blokują i nie da się już nimi jeździć przeszukałem instrukcję ale niestety nie mogę na nic trafić, proszę o pomoc.
Załączniki
mikron.jpg




MateuszMM
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 137
Rejestracja: 04 cze 2018, 11:53

Re: iTNC 530 bład przy referencji na punkt zero

#2

Post napisał: MateuszMM » 30 maja 2019, 08:36

Procedura: odpalasz maszynę, naciskasz CE, otwierasz/zamykasz drzwi, naciskasz POWER (musi sie zaświecić), naciskasz CycleStart. Cała maszyna powinna się zreferować.
Na Twoim ekranie jest błąd orientacji wrzeciona, spróbuj nacisnąć na panelu przycisk włączający obroty.

Co to dokładnie za maszyna? 1400?


Autor tematu
scyllas
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 3
Rejestracja: 08 wrz 2014, 15:10
Lokalizacja: Wierzch

Re: iTNC 530 bład przy referencji na punkt zero

#3

Post napisał: scyllas » 30 maja 2019, 11:34