Spójrz na to z innej strony. Przykładowo jestem stolarzem, mam już dość tej pracy mam kontakt do klienta z branży IT. Chce kupić komputer, żeby zrealizować jego zlecenia. Czy „ten” będzie dobry?
Albo trochę bardziej się otworzysz ze swoimi planami, co jak i w jakich ilościach chcesz robić, albo jak masz o tym jakieś pojęcie to spytasz już o jakieś konkrety dot. maszyny.
Tu otrzymasz dużo cennych odpowiedzi, tylko narazie „ci doświadczeni” traktują Cie jak jakiegoś fantastę który naoglądał się youtuba i postanowił podbijać świat za pieniądze z dotacji...
CENTRUM OBRÓBCZE DO PRODUKCJI FRONTÓW MEBLOWYCH
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 2
Re: CENTRUM OBRÓBCZE DO PRODUKCJI FRONTÓW MEBLOWYCH
„Trudne czasy tworzą silnych ludzi, silni ludzie tworzą dobre czasy, dobre czasy tworzą słabych ludzi, a słabi ludzie tworzą trudne czasy”…
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Kontakt:
Pisze to jako stolarz. Jedno jest pewne .. sprawdza się posiadanie rożnych maszyn.
Osobno wiertarka CNC i centrum np. do frontów.
Osobno wiertarka CNC i centrum np. do frontów.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Kontakt:
hehe, zalezy na kogo trafisz. Ale tak jak wspomniał przedmówca albo robisz linie tehnologiczną do frontów czy czego tam, albo wszystko na jednej maszynie, która będzie spowalniac ową produkcję.
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign
-
- Lider FORUM (min. 2000)
u mnie dzień na centrum to np kilkanaście kształtów (koła, owale), kilka drzwi, stopnie itp, ustawiam produkcję na 2-4 sekcje (zleży od elementów) wciskam zielony i idę do innej pracy a maszyna sobie "dzierga".
Frontów już prawie nie wykonuje, od dzwona, bo albo wykonujesz setki, tysiące albo nie zarabiasz a mi z produkcją seryjną nie po drodze.
Jak już chcesz te tysiące frontów wykonywać to centrum w życiu bym nie polecił, u mnie to szło na piłę, wiertarka cnc i 3 plotery.