CENTRUM OBRÓBCZE DO PRODUKCJI FRONTÓW MEBLOWYCH

Dyskusje o innych maszynach do obróbki drewna

Daniu
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 831
Rejestracja: 01 lip 2013, 00:27
Lokalizacja: Krk

Re: CENTRUM OBRÓBCZE DO PRODUKCJI FRONTÓW MEBLOWYCH

#11

Post napisał: Daniu » 27 maja 2019, 01:03

Spójrz na to z innej strony. Przykładowo jestem stolarzem, mam już dość tej pracy mam kontakt do klienta z branży IT. Chce kupić komputer, żeby zrealizować jego zlecenia. Czy „ten” będzie dobry?

Albo trochę bardziej się otworzysz ze swoimi planami, co jak i w jakich ilościach chcesz robić, albo jak masz o tym jakieś pojęcie to spytasz już o jakieś konkrety dot. maszyny.

Tu otrzymasz dużo cennych odpowiedzi, tylko narazie „ci doświadczeni” traktują Cie jak jakiegoś fantastę który naoglądał się youtuba i postanowił podbijać świat za pieniądze z dotacji...


„Trudne czasy tworzą silnych ludzi, silni ludzie tworzą dobre czasy, dobre czasy tworzą słabych ludzi, a słabi ludzie tworzą trudne czasy”…

Awatar użytkownika

corano
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 324
Rejestracja: 30 paź 2007, 20:40
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Kontakt:

Re: CENTRUM OBRÓBCZE DO PRODUKCJI FRONTÓW MEBLOWYCH

#12

Post napisał: corano » 27 maja 2019, 05:59

Pisze to jako stolarz. Jedno jest pewne .. sprawdza się posiadanie rożnych maszyn.
Osobno wiertarka CNC i centrum np. do frontów.

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 8457
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Kontakt:

Re: CENTRUM OBRÓBCZE DO PRODUKCJI FRONTÓW MEBLOWYCH

#13

Post napisał: bartuss1 » 27 maja 2019, 06:59

hehe, zalezy na kogo trafisz. Ale tak jak wspomniał przedmówca albo robisz linie tehnologiczną do frontów czy czego tam, albo wszystko na jednej maszynie, która będzie spowalniac ową produkcję.