Mach3 Ofline

Tylko Ofline

Dyskusje dotyczące najpopularniejszego programu sterującego maszynami CNC

Autor tematu
zatronik1
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 4
Posty: 57
Rejestracja: 09 lip 2004, 00:45
Lokalizacja: opolskie

Mach3 Ofline

#1

Post napisał: zatronik1 » 01 lut 2019, 12:42

Witam.
Jestem początkujący w sprawach CNC i obsługi Macha zatem proszę o wyrozumiałość . Buduję niewielką maszynę i mam gotową elektronikę chciałbym to przetestować na stole tylko z samymi silnikami i odpowiednimi krańcówkami. Zainstalowałem demo Macha3 który ma być w pełni funkcjonalny ograniczony tylko ilością ruchów. I tu napotykam problem , macha skonfigurowałem jak sądzę prawidłowo jako że reset nie miga. Pobrałem z forum przykładowy plik G kod program go wykonuje co widać na ekranie ścieżki narzędzia itp. Jednak program cały czas pozostaje w trybie ofline i nie można go przełączyć na online. Odpowiedni przycisk po naciśnięciu zaczyna mrugać ale nie zmienia stanu i nie steruje LPT. Co mogłem jeszcze żle ustawić że nie przechodzi w tryb online.



Awatar użytkownika

adam Fx
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5562
Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Mach3 Ofline

#2

Post napisał: adam Fx » 01 lut 2019, 14:34

Czy wykonałeś wszystko tak jak radziłem? https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 3zGf3-Tlh5
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk) :?
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos


Autor tematu
zatronik1
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 4
Posty: 57
Rejestracja: 09 lip 2004, 00:45
Lokalizacja: opolskie

Re: Mach3 Ofline

#3

Post napisał: zatronik1 » 01 lut 2019, 15:25