Pomoc w wyborze wypalarki
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Pomoc w wyborze wypalarki
Witam serdecznie, chciałbym prosić o sugestie w wyborze pierwszej plazmy do firmy, będzie służyć do cięcia stali o gr. 8,10,12mm. Chce kupić tańszą przecinarkę do cięcia ręcznego i następnie zamontować ją do plotera cnc by zautomatyzować wycinanie elementów (ploter będę wykonywał sam, pole ok 1,5m x 3m, napęd pewnie listwy zębate). Nie mam doświadczenia z tym sprzętem, cenowo kuszą tanie plazmy made in taiwan (np taki ) ale boję się że nie wytrzyma to dłuższej pracy i będzie trzeba zmieniać ciągle dysze, pewnie skosy też będą wychodzić duże, choć akurat to mi nie przeszkadza, ale fajnie by było wyciąć otwór np. 35mm i nie musieć już go obrabiać (blacha 12mm). Mam też pytanie ile wytrzymują dysze,elektrody w bardziej markowych sprzętach, bo wątpię że ktoś tu używa takiej chińszczyzny
dziękuje z góry za pomoc.

Tagi:
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
dziękuje za tą sugestie, przejrzałem ofertę hypertherma i wygląda naprawdę ok, ceny sprzętu w stanach są o połowę niższe niż u nas, sam sprzęt prezentuje sie nieźle, mam teraz pytanie czemu występuje takie ograniczenie grubości cięcia pomiędzy palnikiem ręcznym, a mechanicznym (np. 20mm vs 10mm) zainteresowała mnie ta wypalarka powemax1000 co to jest "standardowe złącze cnc" ?
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 1
na moje to ręcznie ciężko było by przeciąć blachę 20 ręcznie jest tam używana dosyć duża dysza, ciśnienie przedmuchu też jest duże ale najważniejszym jest chyba opcja przebijania podczas przebicia blachy o gr. 20 mm dosyć mocno jest wyrzucany materiał na zew. na zew i tak operator musiał by być opatulony z każdej strony wy iskierka mu nie wleciała za ubranie[/quote]
Ostatnio zmieniony 21 lut 2008, 14:17 przez jasioo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2