nietypowy przenośnik

Linie produkcyjne, automaty, roboty nie tylko CNC. Przeróbki, modernizacje oraz konstrukcje własne.

Autor tematu
bakus84
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2009, 17:33
Lokalizacja: Kraków

nietypowy przenośnik

#1

Post napisał: bakus84 » 04 wrz 2018, 23:04

Witam
Dostałem nietypowe zadanie od szefa rozeznania możliwości realizacji projektu, nie znam się na tym dlatego przepraszam jak moje pytania będą głupie czy bezsensowne.