pytania od początkującego

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
wolli
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3

pytania od początkującego

Post napisał: wolli » 04 paź 2018, 18:36

Witam, widzę forum bardzo obszerne, a temat taki na luzie. Pracuję w Niemczech, zupełnie inny kierunek niż CNC, ale po kilku latach przyszła chęć na zmianę swojego kierunku. Padło na CNC. Jestem po liceum (skończyłem szkołę jakieś 6 lat temu :roll: ), matura zdana i to wszystko. Wiedza na temat frezarek zerowa. Jedynie co jest na start to chęć nauki. Widzę, że jest sporo kursów np 8 dniowych na CNC. Pytanie czy jestem w stanie, jako zielony, nauczyć się coś z takiego kursu? Czy uczą tam przydatnych rzeczy czy tylko regułki? Czy jest w ogóle sens pakować się bez szkoły w taki kierunek? Pozdrawiam serdecznie :wink:

strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)

Re: pytania od początkującego

Post napisał: strikexp » 04 paź 2018, 19:09

Każdy kierunek techniczny (czyli taki w którym przyzwoicie płacą) wymaga sporej wiedzy. Jeśli jesteś po liceum ogólnokształcącym to raczej kiepsko to widzę.
Powinieneś przede wszystkim przejrzeć oferty pracy ze swojego regionu. Może się kazać że specjalistów CNC nie potrzebują.

Slavco
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1

Post napisał: Slavco » 04 paź 2018, 19:16

A czy autor ma jakieś zainteresowania w tej dziedzinie że akurat CNC?
Czy jest to taki ślepy strzał? Bo fajnie brzmi... i podobno dobrze płacą :)

Autor tematu
wolli

Post napisał: wolli » 04 paź 2018, 19:32