strikexp pisze:Gdybyś nie próbował być mądry w tematach w których do końca się nie orientujesz, to byś się nie ośmieszał. Akurat zdążyłem wytknąć Ci twoją niewiedzę w tamtym temacie więc kiepsko bo tutaj będzie drugi raz.
Otóż nie, silników BLCD nie stosuje się w rowerkach ponieważ są drogie. To już trzeba mieć fanaberię że ma być BLCD, szczególnie że tani może mieć podobną żywotność co szczotkowy...
Poziom Twojej niewiedzy a do tego głupoty przechodzi wszelkie możliwe poziomy.

To jest mój silnik BLDC 1KW kupiony z zapleciona już obręczą, sterownikiem,czujnikiem pas i manetkami za 1200 zł. jest nowy i kupiony od człowieka który handluje takimi silnikami. Czy to jest drogo za silnik z kompletem gratów o mocy 1 KW? Na zdjęciu masz firmę i model silnika gdybyś nie wierzył bo widzieć to na pewno takiego nie widziałeś.

Zdjęcie zrobione na tokarce żeby nie było ze gdzieś jest z neta.
O tym że Tesla też stosuje silniki BLDC też nie masz pojęcia, z resztą jak wiele innych firm budujących pojazdy elektryczne obecnie.
I jeszcze jedno co do energetyki o której nie masz pojęcia. Poszukaj sobie co to jest INTELIGENTNA SIEĆ ENERGETYCZNA, podpowiem tylko tyle że w przyszłości chodzi o to że samochody mają być też magazynami energii, dlatego być moze jest to tak mocno lansowany pomysł (poza ekonomią).
Dodane 44 minuty 44 sekundy:
strikexp pisze:A dlaczego nie BLCD w samochodach? Raz że drożej wychodzi, w końcu podobna elektronika co w falowniku ale dodatkowo magnesy(za***iście drogie sprawdź sam, cena rośnie wykładniczo z wielkością). A dwa że magnesy tracą swoje właściwości, z czasem. Więc taki samochód traciłby kilka procent mocy rocznie

Kuriozalna sytuacja

No to jesteś mądrzejszy od Tesli.

Czy Ty ukończyłeś jakąkolwiek szkołę od podstawówki wzwyż?
https://en.wikipedia.org/wiki/Permanent_magnet_motor