Wgrywanie PLC i Nic sinumeric 810D
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 4
Wgrywanie PLC i Nic sinumeric 810D
Witam to mój pierwszy post na tej grupie więc proszę mnie potraktować łagodnie. Wiem że ten temat był poruszany wiele razy ale u mnie nie udało się odpalić PLC i NC.
Padła bateria w sterowniku i została wymieniona po wymianie na wyświetlaczu świeci się 6 zielona dioda na +5V oraz czerwona na SF w drugim rzędzie Mruga czerwona dioda PS oraz stale świeci się dioda PF. Posiadam backupy PLC oraz NC.
Połączyłem pcu50 razem ze sterownikiem kable rs-232 i tutaj się zaczynają schody ponieważ nie wiem czy posiadam dobry kabel. Czy wystarczy jak połączę pcu 50 razem z sinumerkiem kablem przez port do drukarki Czy potrzebuję innego i kabla?
Jak próbuję odpalić hmi na maszynie Wyskakuje mi cały czas błąd czekaj na połączenie NC PLC 120202 a cała reszta przycisków jest niedostępna.
Jestem bardzo początkujący w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość i tłumaczenie jak całkowitemu laikowi.
Padła bateria w sterowniku i została wymieniona po wymianie na wyświetlaczu świeci się 6 zielona dioda na +5V oraz czerwona na SF w drugim rzędzie Mruga czerwona dioda PS oraz stale świeci się dioda PF. Posiadam backupy PLC oraz NC.
Połączyłem pcu50 razem ze sterownikiem kable rs-232 i tutaj się zaczynają schody ponieważ nie wiem czy posiadam dobry kabel. Czy wystarczy jak połączę pcu 50 razem z sinumerkiem kablem przez port do drukarki Czy potrzebuję innego i kabla?
Jak próbuję odpalić hmi na maszynie Wyskakuje mi cały czas błąd czekaj na połączenie NC PLC 120202 a cała reszta przycisków jest niedostępna.
Jestem bardzo początkujący w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość i tłumaczenie jak całkowitemu laikowi.
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 1
Re: Wgrywanie PLC i Nic sinumeric 810D
Na początku sprawdź kabel. Musi być zrobiony tak (podane numery pinów):
2-3
3-2
4-6
5-5
6-4