Dzięki
Nie wiem czy dobre będą gotowce, one pewnie są zaprojektowane do konkretnych silników
Lepszym rozwiązanie byłby własny program żeby mieć możliwość dopasować do silnika?
Alternatorowy napęd
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 4017
- Rejestracja: 15 lis 2006, 22:01
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Oczywiście pisanie softu na własną rękę jest bardzo dobrym doświadczeniem ale wykonanie procedur musi odbywać się w czasie rzeczywistym. Nie jest to takie proste, trzeba "splatać" kilka algorytmów. Jeśli dysponujesz chęciami, czasem i środkami technicznymi to polecam. Pisanie praktycznie tylko w Asemblerze, ewentualnie w C.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 408
- Rejestracja: 10 wrz 2004, 09:40
- Lokalizacja: Kielce
Słuchajcie!!
Zmieniając ciągle koncepcję silnika ( alternator ) mój silnik kręci się bez sterownika!
Do regulacji szybkości wystarczy zwykły regulator napięcia !!
Nie ma oczywiście komutatora tylko pierścienie doprowadzające napięcie do wirnika !!
Ma bardzo dużą moc jak na alternator ale też spory prąd
Chciałem zastosować jakieś mocne magnesy, prąd powinien być o połowę mniejszy
Ma ktoś doświadczenie z łączeniem magnesów w bieguny, jak je mocować żeby nie wyrwało?
Zmieniając ciągle koncepcję silnika ( alternator ) mój silnik kręci się bez sterownika!
Do regulacji szybkości wystarczy zwykły regulator napięcia !!
Nie ma oczywiście komutatora tylko pierścienie doprowadzające napięcie do wirnika !!
Ma bardzo dużą moc jak na alternator ale też spory prąd
Chciałem zastosować jakieś mocne magnesy, prąd powinien być o połowę mniejszy
Ma ktoś doświadczenie z łączeniem magnesów w bieguny, jak je mocować żeby nie wyrwało?